Selamat Hari Ibu

10 Mei 2009 ni adalah Hari Ibu..
Begitu banyak pengorbanan yang mak kita dah buat untuk kita..
Aku menghargai semua jasa2 yang mak dah buat...
Memandangkan aku sekarang berbadan dua..sifat keibuan tu semakin terasa..bagaimana harungi hidup dalam membawa nyawa yang sentiasa bersama2 aku sekarang..camtula agaknya perasaan mak kita masa mengandungkan kita dulu..

Untuk Mak & Mak mertua aku...
Aku doakan semoga Mak & Umi sentiasa berada dalam lindungan Allah, diberikan kesihatan yang baik & dipanjangkan Umur...Amin...


Ni gambar masa ari pertunangan aku....
yang kiri mak aku...kanan mak mertua...:-)

Comments

Y u Z z 9071 said…
selamat hari ibu jugk pada bakal ibu..

hhe
Dee said…
selamat hari ibu rose..nti baby dh kuar..lg best celebrate..
Mek Rose said…
YUZZ

thanx..yuzz bila lagi..jgn tunggu lama2 ye...heheh..

KAK DEE

Selamat hari ibu juga untuk kak dee..tak sabar rasanya nak celebrate ngan anak sendiri...:-)

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu