Arggghh..Demam lagik..:-(


Ari ni aku demam lagik..boleh dikatakan..tiap2 bulan demam..cuma ada teruk dan demam-demam biasa je..

Kekadang rimas sgt2..sbb banyak kerja aku takleh nak buat..tertangguh lagik..tapi nak wat camne kan..kate org..if kita sakit..tuhan nak duga kita dan dihapuskan dosa-dosa kecik..ehehe..takpe2..if camtula ceritanya..aku sanggup utk hadapinya..mueheheheh..
Sepanjang cuti 3 hari ni..berjalan je kejer nya..Sabtu pegi temankan Kak Pah (housemate) aku g main bowling..kawan2 ofis dia buat competition sket..aku just tgk2 jela..
Ahadnya..pegi temankan tunang aku g SJMC..tgk x-boss dia masuk ICU..then malamnya g makan2..huhu..penatnyeh!
Isnin plak..jalan2 lagi..

Maybe semalam panas sgt kot..siangnya..pegi teman My Incey Aku Betul g ofis dia..kat P.J lagila panas..pergghhh!!

Sampai je umah aku terus tidooor sampai kol 6..celik2 je mata bukak tv tgk Diari AF jap..then solat..badan lemah je..pening2..telan active fast 2 ketul..then ok kejap..malamnya pening kuat lagik..banyak kemungkinan dalam fikiran akuni yg sbb aku demam..

1) semalam panas terik

2) agak2nye sbb tido petang kot..ermm..

3) atau..maybe sbb malam tadi panas sgt..then aku mandi2 tengah2 malam..then esoknya demam...

4) atau..malam tadi aku tala kipas kat aku sorang je..sampai ke subuh..rasa menggigil,pening2..

smpai je ofis..aku terus takde mood nak sembang sampai dua org ofismate aku heran ngan perangai aku..siap tanya..
"Ros..ko ok??"
hehe..risau benor deme ni if aku senyap jek..
sbb biasanya..aku ni pagi2 buta ade je cerita nak kongsi ngan depa..pot pet pot pet mulut aku tak benti2..huhuhu..
ape2 pon..ptg ni nak g exercise skit..kasi kuar peluh n insyaAllah..esok elok la ni demam aku..hehhe..HOPEFULLY!

Comments

FF said…
demam? kesiaaaan. get well soooon! ;DD

yesyes, kat ani sup utara ;DD
Yaya said…
demam ker..byk la minom air masak yerrr,semoga cpt sembuh
ezrazlin™ said…
yup, besar and tasty and i promise, it'll be worth every penny. can last more then a week if kept kat tempat yg cool(jgn fridge kan yer ekeke)
i do deliveries..
Mek Rose said…
unveiled evil(i dun know how to call u up..but this is ok rite)..

hehe..dah agak dah..ani sup utara..
thanx for da wish!
Mek Rose said…
aleeya,

dah minum banyak air..smpai kembung perut..dah minum byk sgt smpai termuntah2..huhuhu.penat..ari ni dah okey skit demam..:-)
Mek Rose said…
hai ezrazlin..thanx for drop by..

cute2 je cup cakes tu..ari tu whilst waiting for my fiancé at SJMC, I bought a packet of cup cakes...3 pieces per packet...Quite small n the taste...ermm (sigh)..tak cedap..huhuhu..
ezrazlin™ said…
hey..mine sedap tau ekeke!
akupunyahal said…
demam? tak pe demam nak bermanja ngan yg tersayang kot minta belikan sup ayam ker.. ha deman2 makan sup ayam baik tau
Honeylemon said…
kita serupa la... da dua ari sakit... huhuhuuu...
Mek Rose said…
MALIM

a'a..leh manja lebey2..hahahah..nak makan ape..cakp je..sure dapat..hehe..

oo ye ke..patutla tekak terasa nak makan sup..Ani Sup Utara..:-D
Mek Rose said…
HONEYLEMON

tula..cian kita kan..wish cepat2 sembuh..amin..
Anonymous said…
Semoga cepat sembuh k!!Jangan lupa makan ubat...take a good care k...jangan banyak sangat dating...nnt demam lagik!!huhuhuhu
Mek Rose said…
DEQMA

mana ade banyak dating..dah mmg ari2 jumpa sbb g keje sama2...huhuhu..tu kire dating gak yep?
ngeh ngeh ngeh...
Anonymous said…
Salam kenal...
semoga cepat sembuh yer..!
Mek Rose said…
hai tauruzmama..salam kenal juga..

wow..vogue nya mama ni..hehhehe
thanx for drop by..
kita dah sembuh ari ni..
alhamdulillah...:-)
Puteri Satu said…
salam kenal..dah sembuh ke..? alhamdulillah cuaca tak menentu sekarang ni..panas ya amat...
ezrazlin™ said…
there's a new party in town called 'Keadilan 2'..come cek it out ekeke..! klau nak tahu..mai blog sy!
Mek Rose said…
PUTERISATU

hai..salam kenal juga..
betul tu..panas banget..hehe
alhamdulillah..dah sembuh..:-)

EZRAZLIN

keadilan 2? kisah politik ke?hhuhu..
nnti org jenguk ur blog k

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu