Lahai My Ayuni..

Tengah belek2 gambar masa majlis akad nikah aku tadi kat PC..tergelak kecil aku tgk gelagat anak2 buah aku..
tapi yang paling obvious yg ni la..2 keping gambar ni...anak abg aku..
Nurul Raizah Ayuni a.k.a Kak Chik..


"Alamak...Pak Su kiss Mak su???"
(ish budak ni..dia lak lebey2...kikikik..sambil tutup muka tu yg tak tahan tu tgk keletah dia...hehehhe)
"Ya Allah...kiss lagik..nak kene ni Pak Su ni..."
(hahahah...cube perhati kat bawah tu..si Along Afif..sebuk duk ngendap..hehhe)

Along Afif (baju kuda belang) yang terover senyum....hahahah...soo sweet...
Lahai..terubat sakit sakit kepala aku sehari buat kerja nih...lagi 1/2 jam nak balik..yabedabedu...tak sabar nak balik..sbb skang dah duduk umah sendiri....:-)
tata...:-)

Comments

eedany said…
cutenya dia senyum sampai telinga tu!

yabedabedu...tak sabar nak bertentangan mata ngan cik abe tersayang...auwwww! Pengantin baru uuuu...

:)
Mek Rose said…
ehehehhe eedany...

yela..selama ni boring je..balik umah balik2 tgk kawan serumah..skang dah leh tgk muke lain lak..muka cik abela....:-):-)
Y u Z z 9071 said…
semoga sentiasa berbahgia hingga ke akhir hayat ....

kat mana majlis kawen...x jemput pun
Unknown said…
jambu la dud! wakakaka
Mek Rose said…
YUZZ

thanx..amin..:-)
kite dah jemputla..jemput kat blog lagi..eheheheh...

EN NORDIN

jambu batu ke? wekekekek..

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu