Majlis Naik Buaian Rafiq & Ulangtahun Perkahwinan Pertama

Lambt skit update cite ni..hehehe..bukan apa..baru upload Pic..camera wif hubby...

3 Oktober 2009

Sabtu lepas, kami adakan Majlis Naik Buaian Rafiq..Opah rafiq cakap mmg dia akan buat majlis ini utk cucu sulung bagi setiap anak2 dia..Rafiq kan cucu sulung dari anak bongsunya..Majlis ala kadar saja..sekadar jemput org2 masjid...Dalam 30 orang camtu..

aku ngan hubby just sediakan goody bag..yg lain semua opahnya yg setelkan..:-D

Oh ya..Majlis cukur jambul Rafiq akan dibuat pada hari raya haji ni..Memandangkan Raya Haji ni nak buat Majlis Akikah rafiq & anak kakak2 aku..so buat sekali la kan..Kami korban seekor lembu then bahagi2 adik bradik mengikut bahagian masing2..sure meriah..sebab dulu pun pernah sekali buat ramai2 pakat adik bradik...masa tu mak aku dapat 4 cucu serentak dalam setahun...:-)
Sebelum majlis aku kenyangkan dulu perut dia..tgk..tido sbb dah kenyang..heheh...

Jemputan...


Sepanjang Majlis Rafiq tido...ZZZzzzz...GUd boy..senang keje..

Buchuk ibu...


Owwhh..tido lagi..pas majlis tido lagi..agagaga...

Rafiq dah bangun n da tukar baju da...
with sepupu sepapatnye..tak sabor nak join la tu...heheh
sabor ye rafiq..


4 Oktober 2009

Genap setahun perkahwinan kami..cam tak caya pun ada..
4 Oktober 2008 pukul 10.30 pagi...Aku sah jadi isteri kepada Affandi Mohd Isa..bermula la satu episod baru dalam hidup aku..Sebulan selepas kahwin aku disahkan pregnant..Yg aku takleh lupa..Hubby berguling kat tepi katil sbb terlalu seronok..heheh..
Then sekarang..dah ade baby sendiri...lahai..pejam celik pejam celik....daaaa berlaku perubahan yg terlalu besar dalam hidup aku...Syukur Alhamdulillah...Hijrah dalam Hidup...:-)

Kami sambut ala kadar aje..sbb rafiq kecik lagi..takdela plan nak g bercuti ka apa kan..sbb nak tinggal rafiq ngan sapa?? lagipun aku tak sanggup berenggang ngan rafiq even seminit..hari kerja pon setiap saat ingat dia...hurmmm....

kami makan2 Thai Steamboat kat Johnny's Restaurant je..tapi aku tak makan bnyk sgt..sbb aku still pantang makan..mak aku dah pesan..kene betul2 pantang sampai 100 hari..phewww...mencabar & menggugat iman..heheh..lagipun aku fully breastfeed..if makan pedas2 bukan boleh budak ni..dia punya poop akan jd lain macam..hehehe..




Hubby ngah syok menikmati steamboat...MMg besla..tpi aku takleh nak mkn byk2..ehehe...

Rafiq yg tak abis2 ajak sembang..soo sweet...Ibu sayang rafiq...

Okla..Moga perkahwinan ini kekal ke akhir hayat...
for my hubby...thanx for being there..love u soo much!

Comments

mrs shaifull said…
hai rose, saya datang buat kunjungan balas :) hehehehe...comey baby, tecik lg
Dee said…
tahniah..dh setahun eh..akak pun pantang 100 hari..sabar k..

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah