Friday, June 1, 2012

Kisah 2 budak kenit



2 budak yg menjadi pengarang jantung, penawar hati ibu & abah sekarang...
keletah korang buat ibu & abah kadang2 naik antu & kdg2 ilangkan penat lelah seharian bekerja taktala lihat wajah kamu berdua...

sesungguhnya kamu anugerah terindah buat ibu & abah dari ilahi...
2 anak yg baik..syukur takde bawak byk masalah pada ibu & abah ..setakat ni la...moga kekal macam ni sampai bila2 k..

ibu & abah sayang korang sgt2....
rafiq..abang yang baik...syukur..
aishah....adik yang manja & selalu sakat mainan abang....anak pompuan kan..sure la manja..nak2 lagi ngan abah..pantang tgk abah mcm cacing kepanasan menggeletik mintak di dokong

subhanallah....terima kasih Allah...atas peluang yang Kau berikan...merasa mengandung, merasa melahirkan & merasa membesarkan anak2...moga Kau permudahkan segala urusanku utk hari2 yang mendatang kerana  apa yang terjadi adalah atas perancangan Kau yang telah tertulis...




16 comments:

♥ Wina ♥ said...

sangat sangat comel & setuju dengan kata² akak :-)

teringat pula anak² saya..nk balik rumah!

mommyNadia said...

cute lah...abg ngan adik ni!!

lydzar said...

hai si comel :)

shima said...

comell

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

comel adeqnya...geram tengok...cam chinese look

kayzie said...

abg n adik sama2 comel..alhamdulillah semoga menjadi ank yg baik kpd ibu n abah

Ena said...

Amin..


Comel sangat kan.. geram!

mama_umar_maryam said...

kdg2 bila dtg jiwang seorang mak nih blh ngalir airmate kan

Dee said...

dua2 comel..doranglah madu doranglah racun..jaga anugerah Illahi ni baik2..

Sidratul Muntaha said...

huuh
samalah...
bila penat2
budak2 ni buat hilangkan resah dan kepenatan
tpi bila naik antu..
maknya yg jdi antu.
ahahaha

eyndayusoff said...

Alhamdulillah...

wahida said...

mmg comel!! untung ko dpt sepasang rose...

Nazayiena said...

Comel dua2nya,memang hilang penat bekerja lps tgk muka anak2...

umialya/k.tini said...

comelnya tgk abg & adik..

mamalieyna said...

Amin...

indahkan ada anak2...makin meriah la family rose nnti..jeles ni jeles..hehe~

take care~ Insyaallah, Allah dah aturkan semuanya yg terbaik...

Hanis Azla said...

Subhanallah.. sgt comel anak2 rose.. Alhamdulillah, Allah anugerahkan anugerah terindah itu buat rose dan suami..