Thursday, June 21, 2012

Model Bakul Baju

Assalamualaikum..

Skang ni aku sgt2 lemau nak lipat baju..yarabbi...mmg tak sukala nak handle baju. Basuh aku rajin humban je ke mesin..tapi bab nak jemur n lipat..tuhan je tahu camno malasnye aku ni..mmg pembawakan budak sunggohla ni. tibe2 jd ibu yg lemau..tsk!

sib baik si abah ade menolong bab2 jemur tu...tapi nak lipat baju aduhai...nape ni?? mane kerajinan aku? geram plak rasa..tapi takpe kang dah ilang mabuk2 ni..insyaAllah aku akan setelkan semua skit demi skit...

ok2..jom tengok model bakul baju yg menggunung...heheh...Aishah skang dah pandai senyum2 bila tengok kamera..kan main lagi..



Senyum Meleret bila ibu nak snap...:-)



Eiiii tak malunye anak dara ibu ni...tak pakai baju....hehehhe


16 comments:

ch@ said...

comel sangat-sangat-sangat. adli pun suka bakul. kalau dia nmpk je kita bawa bakul baju, dia dah menggetik.

Irfa said...

comel la model ni

Suliana said...

ala comel nya :-) su pulak dah setel lipat kain setinggi aqil.. huhu. lega, ni basuh kain, tinggi lagi, gitulah rutinnya ibu & isteri ni :-) klu penat sgt, buatlah terdaya mampu dengan niat mencari redha Allah. tu lah yg mak su pesan :-)

Hanis Azla said...

menawan sungguh senyumannya.. aduhai.. msalah setel kain baju ni mmg masalah negaralah rose.. he..he..

ADEEYA said...

Hehee comel Aishah :))

KuNanGKuNanG said...

rambut dia...pacak2...he3

Ena said...

eheheh.. kemain lg yeh aisyah menyengih..

tak pe.. pembawakan tu.. nanti ok.. masalahnya yg bawa diri sendiri ni pun maleh nak memjemur & melipat. camno tu? ahahhah

wan nurul hezrina said...

cumilll nak cubit pp tuh..yealh2 maybe pembawakan2

Fieza79 said...

sama gak maleh nya nk jemur dan melipat..haritu smpai menimbun sgt bju xlipat so bju yg kemudian2 tu terus anta dobi..save dh tang basuh tang jemur dan tang lipat tu hehe..

Teratak Hami said...

comelnya aishah .. :-)

kakchik@ella said...

comel la dia.

Nad @ MamaZN said...

cumil banget!
saya bab lipat kain mmg laju (rajin)
tp bab keje2 umah lain saya malas, hehe

mamalieyna said...

cumil!

hehe..samalah rose, bab lipat baju mmg liat, tp eina dh lega skrg, blk rumah..rumah dh clear, baju siap berlipat..almaklum, adik ipar dok umah kan skrg..lalala...hehe~

Nadiah Sidek said...

model yang comel! :)

Izan Ishak said...

kita sama jelah mekrose. izan ni selagi tak menggunung baju dlm bakul mmg tak akan lipat punyalah... huhu... sangatlah malas. lagi2 lah skrg ni dok tak larat bawa perut je.


boleh pinjam jap ke model bakul baju tu?

mama ila said...

comel nyer dia senyummm... =)