Wednesday, June 27, 2012

Rafiq & Aishah ketemu Onyang lagi...

Assalamualaikum..

Aku sgt suka bwak aishah n rafiq jumpa onyang mereka..ni onyang belah hubby...kiranye ni Opah aku n hubby la...aku ni..sejak kecik dah takde tok..so bila kawen n dpt opah yg baik ni..aku jd sgt sayang kat dia..suka tengok wajah yg dimamah usia tu...so sweet..sayu..tenang..:-) bila kita sayang kat seseorang tua tu..ati kita akan jadi tenang bila tatap wajah mereka kan..

ok2..dah lama jugak tak jenguk onyang depa ni..ade kat 3 bulan kot..sbb bila balik je umah mertua aku..niat ati nak g jenguk opah kat air kuning sana selalu terbantut dek hal2 lain yg takleh dielakkan...

so..last visit MIL kat kg..kami pakat g sana siap bawak bekal lunch lagi..n mkn sama2 ngan onyang..




santai betui 2 beradik ni..hehhe


kebetulan aritu ade kawan onyang datang..so kami sembang2la pung pang2 pasal mcm2 hal..




2 gambar kat atas ni..onyang tahan penat sbb lenguh si rafiq yg 14 kg tu seketul atas dia..ahahah
sian onyang...


then onyang baru leh sengih2 bila aishah yg slim tu sorang2 duk ateh dia...ngeeeeee


undila sayerrrrrrrrrrrrrrrr.....:-P

12 comments:

Nazayiena said...

Seronok ya Rafiq dan Aishah jumpa onyang mereka.

Nad @ MamaZN said...

sehat lagi onyang depa ni...
hubby akak org perak ek?
pasni bleh la singgah kg saya - teluk intan ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Happy diorg dapat jumpa onyang..^^

ieda said...

onyang kata bila la Rafiq nak bangun ni, onyang dah lenguh. hehe...

seronok bila dpt jumpa orng2 tua ni, rasa tenang je hati

Teratak Hami said...

ada jugak gambar dengan onyang ye.

Ena said...

Hehe..

ada kenangan rafiq ngan oyang..

ena pun masih ada nenek.. belah ayah.. oyang budak2 ni.. tp jumpa 2,3 kali je la setahun.. tu bila jumpa pun duk jauh2.. haihhh!!

mama_umar_maryam said...

wajah orang tuakan..nmpk bersihh je :)

mamalieyna said...

bestnye ada onyang...herm..eina pun tumpang atok sebelah en suami jer..huu` teringat tok sendiri..huu~

littlehumblelynn said...

rose

onyang ain,auni pon ada lg belah k.lin.umur dah 92 thn tp kuat lgk.
seronok tgk bdn rafiq,nmpk besar dah dia.

wan nurul hezrina said...

ada onyang lagi seronok=)cian onyang tersepit..hikhik gembira nampak rafiq n aishyah

Ibuhani said...

bagus bawa anak2 melwt org2/sedara yg tua2 ni. secara x langsung kita mengajar mrk menghormati n mengingat kdp yg lebih tua. Sbb kita sendiri akan tua satu hr nanti!

haxm rana said...

We are largest pet supplier in the world because we have lots of pet for sale.petstoresupplier