Seminar Penyelidikan

Pegi Seminar sambil berenjoy-ejoyan gitu..haks..ade ke ayat camtu? huhuhu..takpela..aku wujudkan sendirik..hehe..

Sepanjang perjalanan ke sana aku tak tido langsung...maybe naik bas siang kot..if malam..dah lama aku membuta..hehe..Kak ija kat tepi aku dah selamat dah...kuar je gate UiTM..krohh kroohh tido...kui kui...senang betol dia nak lelap mata...ehhehhe..org dah berumur kan..cepat penat..:-)

Syiok gak g seminar ni..actually tak ramai..11 org je..actually 12 org..tapi sedang cuti kawen...n pertengahan bulan 6 ni ..akan masuk lagi 3 Pegawai Sains n Penolong Pegawai Sains..hurmm..makin ramaila lepas ni staf kat sini....department aku keje skang tak ramai pon...masa kat fakulti kejuruteraan awam dulu ramai..sekali program..100++ org staff akan join..
Ini last Seminar aku join kat department ni..1 Julai aku kat department lain lak.Wahhh..makin banyakla pengalaman aku kat UiTM nih...huhhu...

okla...ni ade skit gambor aku akan upload utk tatapan semua...enjoy it!

Before bertolak..sempat lagi pau rambutan Faez...

Tu dia..villa wawasan..here we come...:-)

Ni la bilik kami..bes..ala2 resort gitu...

after check in..nak g makan.lapor...BerGambor2ran japs..

Tuuu dia..our first meal..:-) cedap sgt2..

Start Berseminar...

makan Lagik...hiks!

Belah petangnya..kami beriadah kat Dewan Sukan...

Another facilities provided

Antara gambor2 sekitar pusat latihan yg sempat aku snap...

Big Boss Bagi Penerangan..(ari last seminar)

Presentation aku..hahah..ntah apo2..

Inila Big Bos..hehe..Prof. Dr. Roslan Zainal Abidin..(dapat sijil penyertaan)

Kengkawan Ofis

Singgah kat hentian Tapah japs..beli buah-buahan...Buah Kaki..ngeh ngeh..

On the way back...terjumpe laks ngan nahas ni...nampak tak tayar bas tu...semua tayar bas ke atas..nauzubillah...malam tu aku tgk berita kat TV...1 org mati..22 cedera..ngeri!

Weekend baru2 ni aku g Sungai Congkak..ikut picnic ofis abg ipar aku..nnti aku cite pasal kat sana lak ye...k..tata!

Comments

akupunyahal said…
hayoo sya tak suka ler seminar nih.. busan.. also bengkel2 nih mmg i paling tak suka.. lagi2 bila kena bentang kan.... *matilaaa nampak sangat aku malassss
Anonymous said…
wahh... bestnya makan2...huhuhuhu
Mek Rose said…
MALIM

hehe..time seminar je boring..time enjoy seronok giler..hehhehe

DEQMA

huhuh...if ade deqma lagi bes..skang kami dah tinggal bertiga..next month che ah n kak ija tinggal 2..huhuhu..cedih..:-(
eedany said…
rajinnya rose pergi seminar...

kalau eedany sangat malas okeh. Ni nak pergi lagi...huhuhu. Bowink okeh!

berhati-hati di jalanraya selalu rose...

:)
Y u Z z 9071 said…
hye rose..

tgk mihun goreng tu..perut yuzz kelaparan..

beli buah apa kat tapah..sedapnye makan buah..
Anonymous said…
bseminar smbil jenjalan lagi yer rose..bes la nengok,klu pg ngan geng sekepala lagi bes kan..
ishh..xciden tu ngeri laa..
Mek Rose said…
EEDANY

bukan rajin..tapi terpaksa..kikik..satu deparment pegi.

eedany pon..hati2 di jalanraya..:-)

YUZZ

hai..
menu kat sana mmg bes2..terlanggar pantang japs..semua benda bedal..hahha..
beli jambu batu tanpa biji n ciku madu je..:-)

TAURUZ

betul tu..pegi ngan geng sekepala..bermaharajalela la jawabnye...kikikik...
Yaya said…
sonok nampaknyer
sekali skala mmg kena kuar dari opis
Ada said…
Akak..nnti upload gambo g sg congkak tu eh...msti bes kan ley mandi2 gitue...hihi...
Mek Rose said…
ALEEYA

seronok jugakla..tapi if pegi makan angin tanpa berseminar lagi sronok..hehe

ADA

gambor sg. congkak ye?
ok nnti akak update..
tapi tak mandi..sbb pergi ngan org2 ofis abg ipar kan.segan..:-)
Honeylemon said…
kalu saya attend seminar... slalu ngantuk.. hehehe..
Mek Rose said…
HONEYLEMON

mmg mengantuk sgt..time makan2 je tak ngantuk..hahahah...mane tak gemok kan..makan aje yg ingat..;-D

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah