Thursday, February 17, 2011

Kenapaaaa Jadi Lagu Nie ???

 

Bangun pagi2 gosok baju inila padahnye. Suppose malam2 gosok before tido..ha padan la muko den kan.

Gosok baju dengan kelam kabutnye sbb rafiq dah bangun mengacau aku mintak dokong. Abah dia duk kroohh krooh tu takdelak dia kacau. Grrrrr

See..cantik tak baju kurung sayer? cantik kan? 



aku sayangkan baju ni sbb adiah sempena farewell aku kat ofis civil 
engineering dulu..masa tu tahun 2007. hu hu hu..tapi nak wat camne. dah bukan rezeki aku. nak tampal mmg tak dapek la..perca kain pon takde dah...pulak tu kene tang lengan baju...:-(

13 comments:

Zue AnnaLeeya said...

haissshhhh... cmner bulih jadi lagu tuh???? sygnyer rose...

NM02 said...

dia soh beli baru!!!!!

Ummi Ummair said...

siannye..

lydzar said...

insiden mcm ni pon selalu sgt berlaku kt baju2 kurung saya. sbb tu la, sy takdek byk baju kurung..

tensen kan!

Ayuni said...

hm, sis beli barulah...

Izan Ishak said...

alaaa...sayang mekrose. takpe2, beli baru ye~

✿ etiey erywan ✿ said...

huhu.. sabor je la. tp nak kata juga padan muka. keh keh.. tp nak wat cam ner kan. dah tak de rezeki. hmmm.. sabor yer

wahida said...

saya pun pernah kena mcm tu...mmg tensen!!

[-suziey-] said...

huhu syg tp anggapla takat tu je jodoh ngn kain tu..huhu..xpun potong lengan baju jadi pendek..pakai inner..ekekek:D

cik puan akish said...

ko berangan yah mek??/


ekekekekk..=)

dyea irdina said...

syahdunya klu kena gini...tak pe pengajaran tu....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alahai..sayangnye..tp apa nk buatkan Rose..terpaksa Redha..

Fieza79 said...

aduhh sayang nyaa...tak nangeh ke rose hehee