Eye on malaysia kat i-City?

Assalamualaikum..

lamanya rasa tak update blog. tak sempat. skang ade audit dalam. 27-30 disember..aku jadi auditor. giler kentang tol. ahahaha. ni audit dalam je..if audit nak re-certificate ISO ka apa..aku mmg tak layak pon jd auditor..kah kah kah!

ok2..ni nak share gambor aku amek semalam. I-city tu dah cam funfair pon ade aku tgk. mcm2 benda alah ade..yg latest flyer ni la..tapi aku rasa tak sebesar eye on malaysia punyer flyer kot. comel nampak..kaler2 bakul dia. ehehhe.



gambar2 ni aku guna hp cap ayam aku..giler buruk gambar.


mula2 depa pasang duk berceracak besi2. mule2 kecik lama makin besar bulatan tu. kami laki bini duk tekala natang ape tu?? yela duk lalu ari2 g keje balik keje nampak benda tu kan..tup2 dtg idea..sure mcm eye on malaysia ni..

last week depa pasang bakul tu..ahahaha mmg sah dah flyer! semalam aku amek gambar ni. dah penuh dah bakul dia pasang. eheheh

tapi aku rasa tak launch lagi kot benda alah ni. masih dalam pembikinan..

okla..nak wat report audit. 

oh ya..tadi dpt sms dari rakan blogger glemer kite..dah selamat bersalin..tapi sape tu???? tunggguuuu sbb tuan punyer diri tak kasi den announce sini...alhamdulillah semua dah selamat & dpat bersalin normal jugak..syukur..:-)

daaaaa

Comments

Izan Ishak said…
nak teka jugak boleh? mamalieyna kan... baca kat blog dnor's family tadi... hehe...

alhamdulillah... dah selamat semuanya...
Mek Rose said…
@Izan Ishak
alamak izan...ya ampun utk mek na..bukan sy yg announce..ahahahha sabar jela kan..:-P
alhamdulillah semua dah selamat..syukur..:-)
Salina@IbuAqil said…
Warghhhhh bestnya ada EyeOn Malaysia kat iCity.. Ni kene terjah ni.. ;D
Unknown said…
ingatkan dah p naik..hehe
smlm lalu tengok lampu kt besi2 tu bulat2...catik...dah lama x p sana...padahal ari2 lalu...
Qhaifa Nur said…
sekarang tengok kat jalan dah ada pokok2 seperti i-city, cantik...

senangnya dah ada eye ni, tak payah pergi melaka huk2..
aLyNnZ said…
aik ni eye on mesia yg dulunyer kat tasik titiwangsa kemudian beralih ke melaka then negeri melaka x mampu bayar sekaran beralih ker i-city kew..?
Eida elHakim said…
Tahniah...dah boleh jadik geng bas sekolah ngan aisyah nanti...

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu