Where the Money Drop?

Assalamualaikum..

hahahah..tah apa2 tajuk. bukan apa..teringat2 si rafiq..suka benor tengok rancangan ni..bila kuar je rancangan ni.pot pet pot pet mulot.."Ibu..atuh..ibu..atuh..." (ibu, jatuh). Sonot benor tengok duit jatuh tergolek ke bawah. kdg2 tgk dia lak yg berdebar2 kalahkan peserta sementara duit tu jatuh..=))

ok2..bukan itu nak citenye arini..tapi nak cite ke mana aku labur duit bonus kali ni...dpt RM500 kan. harus digunakan sebaik mungkin.

dan hasilnya pelaburannya ialah...



tadaaa...semua utk diri aku & anak2ku...if dulu rafiq dpt sekali khasiat yg aku dapat dari supplement yg aku amek..skang turn aishah plak..ehehhe..
actually, alfalfa & vita-c ade lagi tapi aku top up sebotol yg baru tiap satu..pejam mata je time bayar semua kat atas ni..fuh fuh!
duit baki yg ade..aku beli botol susu aishah yg baru..




semuanya untukmu anakku...
 
 
*** supplement yg aku amek bukannya banyakkan susu ye. jgn salah faham. if aku tak amek susu aku tetap ada..cuma boleh tgk susu kita jadi agak pekat, anak cepat kenyang! aku pentingkan susu yg berkualiti bkn tengok pada kuantitinya sahaja..semuanya sebab aku nak yg terbaik utk anak2 aku...moga perjalanan menyusukan aishah genap 2 tahun..amin..

Comments

wahhhh....

takpe....berbaloi..dapat susukan anak sampai waktunye kan..

=)
Unknown said…
moneydrop yang berbaloi-baloi kekdahnya :)
aLyNnZ said…
bagus2..perbelanjaan yang sgt berhemah utk kebaikan ibu dan anak..
Dee said…
wah..pelaburan yg berbaloi tu..tp bila dorang dah sekolah..mesti bonus tu utk keperluan sekolah jugak..demi anak2 kan...
Fieza79 said…
shaklee mmg berbaloi ye...baru nak mencuba tp lom beli lg...org kata leh pekatkan susu..firas minum susu mcm tak kenyang2 je...kejap2 lapar balik xsmpai pun 2 jam...
eB said…
samer ar kiter :)
Ena said…
bagusnya..

hope kalau diberi peluang nanti diberi semangat kuat mcm kamu mek rose..
ADEEYA said…
Macam kenal je vitamin2 tu. HEhe mama pun makan :D
Amzar said…
tahniah sbb rose bsemangat nak nyusukn aishah smp 2thn..semoga bjaya, SELAMAT TAHUN BARU 2012...

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu