Wednesday, March 14, 2012

Wordless Wednesday :: Expired !!!




* mode: SEDIH...36 oz buang begitu saja. Bkn senang nak dpt byk ni. Anggap saja bukan rezeki...:-(

23 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

laaa naper buang ...sayang kan...

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

sayang kan... lina pun penah buang sbb expired.. walaupun sikit tp terasa sgt.. huuhu ni plak tgk awak punya tu bykkkk....

eima said...

mmg sedih kan klu nk buang ... tuang kat tanaman je la ..wat baja ./...

pizet said...

sayangnya

rynas said...

naper dh tak leh minum?
sayangnya....

Fieza79 said...

emm mmg syg..kfieza lg la byk nya terbuang yg sblm2 ni..sedih masa nk siram pokok tu huhu...tkpe la biar pokok je dpt khasiat nya..hehee

Teratak Hami said...

dah expired ek?

Dee said...

sedihnya..tp nak buat camanakan..

Hanis Azla said...

tgk pun dah raa syg..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@MYA EL QAYREENA AZRYAN
expired la yang..kene la buang kang sakit perot aishah minom ehehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia
sedih sgt2 actually tgk susu kene buang ni.tapi nak buat camne..huhu terpaksa..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@eima
duk umah flat..takde pokok nak siram..ke sinki la jawabnye ni huhuhuh

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@pizet
:-(

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@rynasdah lebih 3 bulan kak..susu bulan 12 nih...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Fieza79
ooo sure masa akak lom beli DF lagi kan..sy takde tanam pokok kakkk huhuhuh

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Teratak Hami
yup..bertarikh 1-11 disember..dah expired..3 bulan dah susu ni menghuni dalam freezer

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Dee
betul tu kak..bkn saje2 buang

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Hanis Azla
rasa sayang ehh rasa sayang sayang ehh..ehehehhe (siap nyanyi2 lagi ) :-P

Ena said...

oh no!

tp nak wat camner kan?

sob sob..

eh? lebih2 pulak.. ngeeee

::NureeN:: said...

cptnya expired.. knapa?

My Love.. said...

salam..

kira banyak la stok kan sbb ada stok 3bulan tu..kalau ada DF msti lega sbb btahan 6bulan..skrg saya stok bulan 1..n susu dh merudum...

btw..insyaAllah rezeki ada if niat kita ada...

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!
Sayang!!
X per ada rezeki lain tu.. ;)

lienda said...

eeee sayangnya,nape di buang....?