Friday, January 13, 2012

Perdana Menteri Datang lawat aku weh!

Assalamualaikum..

Wah2..PM datang lawat ko ke rose? sape ko? 

ahahahha 

akuler sape lagi...blogger cap ayam! 

actually arini PM mmg ade mai sini pon. Ok2..tajuk bunting dia.."Perjumpaan PM dengan pemimpian akar umbi Selangor" wahhh dasat seh ehheh..

aku wat posting ni sebab pagi2 aku dah hangin satu badan. Abis parking dikonker oleh mereka2..sib baik aku awal 2 saat je..berebut2 ngan kete belakang. aku tengok dia laju..aku pon pecutttttt zasss aku jolok je satu parking yg muek2 kete kancil. terjojol montot kete aku ke luar..kang kete aku kene sagat ngan kete lalu lalang aku bakor je BMW kat depan ofis aku tu sbb amek parking kami2 ni....muahahahha



gigih aku g amek gambor. kah kah kah (ini dah kira berpolitik ni kan?) uhuks. 
Ni kalu Mat Rafiq tengok gambar PM ni..dia akan jerit.."Tisya..Tisya" dulu aku ingatkan bendera malaysia..rupe2nye..1Malaysia!



parking kat dalam..luor kat jln raya sana pon penuh..uihhhh..polis plak sana sinun duk preetttt preeett duk tiup wisel jaga lalulintas..cam ade game bola lak rasa



sian Mr. P aku..terjojol kuar montot..if ade lori besar lalu sure kene sagat ni..tapi harap2 tak la..



psstt: 
sib baik perjumpaan ni sampai kul 12.45 je..if sampai petang, mmg aku takleh kuor sbb kang nak mai balik bkn senang nak dpt parking "diRaja" cam parking aku dpt arini huhuhu

5 comments:

maszmadi said...

wah, berpolitik lak roose ari ni yerk... join sekali ker?.. hehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@maszmadi
eh tak takk..PM guna dewan kat intekma resort ni ha..dekat je ngan ofis sy eheheh

kayzie said...

hehe..PM dtg lwt akak ek?

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@kayzie
heheheh lawat tapak..ngeee

Izan Ishak said...

seb baik dpt jugak parking walaupun terjojol buntut kete tu ye rose...