Sunday, January 8, 2012

Sarapan apa pagi ni?

Assalamualaikum..salam ahad yg ceria

dah lama tak bersiaran ari ahad. Bukan apa, malas nak on lappy. Buleh? ehehhe

en suami n anak2 masih layan syiokk ulit mimpi, ibu pagi2 kene bangunla. buat tekan laju. tapi kdg2 datang malas nak masak, ngan aku sekalila zzzzzzzz lagi time2 gini..muahahha...ari minggula nak layan tido pagi2..ari keje nan hado la kan!

ok2..korang breakfast ape pagi ni? sure ramai yg kuar mkn kat luor kan pagi2 ahad camni. aku selalu gak buat...tapi tu dululaa. sejak anak 2 ni..rasa cam malas nak kuar pon ade. if kuar cam kelam kabut skit ahahah. tapi if somi ajak kuar, aku laju je nak joing. ngeh2


bihun goreng+ayam celup tepung goreng+nugget+whitecoffee..

jemput makan semuaaaa....



ha..yg ni ade tak sape2 nak tolong aku? hahahha
kain setinggi gunung..muahahahhaha




baju kat bilik aku ampai baju+stor. kah kah. umah mangkuk tingkat. camnila gayanya. 

baju yg kat ampai pon masih ade..tambah lagi dlm mesin tu lom jemur. ha sudahh..biler nak lipat? arinila kene lipat..sok dah keje..


okla..daaaa


13 comments:

zazaa said...

heheh...
samalah ngan kita! asal hari cuti je kena kerjakan baju plk..huhuhu.. agaknya gitu kot klu kita ni keje.. sure baju melimpah ruah. lol

ajumohit said...

Aju masak nasi lemak today, baju pon dah siap lipat hihi

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

saya makan kat luar masak untuk anak2 jer...hehe...baju kat umah dah macam kedai dobi sama la kiter...membukit jer timbunan baju...

Izan Ishak said...

wahhh...sedap tu nampak mekrose buat mihun grg ngan whitecoffee lagi. izan buat jemput2 kentang je arini. takde mood pulak nak masak beria2...huhu...

jap lagi nak kena gosok baju anak2 sekolah. nasib baik baju yg tak berlipat dah kurang membukit. kalau tak haruslah kerah tenaga secepat kilat kan... hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ktorg sarapan Nasi lemak hari ni tapi beli jer.. :)

lily pun tak suka lipat baju..dah brp hari tu dalam bakul tak sentuh2 lagi..samalah Rose..bilik stor ktorg pun tmpt utk sidai pakaian.. :)

Dalila Hamid said...

roti canai

Ena said...

heheh..

ena pun sambung membuta lepas solat subuh pg td.. gara2 layan movie sampai jam 2 pg.. huhu.. lepas tu bangun sbb riuh rendah sore anak yg berperang sesama dorang.. umah dah mcm tongkang pecah..

wat sarapan pun nasi goreng tom yam je... petang kang baru masak balik.. tu pun kalo rajin.. hahha.. yela kan.. kita ni mcm jentera pun ye jugak bila duk umah.. celik mata je berkerja non stop.. seme mende nak buat.. eh! maap termembebel pulak dah jd n3.. hahha..

kdg kami selalu gak kuor sarapan kat luor.. tp bgn pun dah lambat so kena gak la masak sendiri.. heheh..

ADEEYA said...

Hikhikhik macam dekat ruma lah kain2 tu :D

Dee said...

dee pun baru je menghabiskan masa melipat kain setinggi gunung kinabalu semalam..

Fieza79 said...

masa kat umah paling tak cukup sebenar nya..mcm2 benda nak kena buat kan..sedar2 dh ptg..tk sempat pun nak letak kepala kat bantal..huhuu

ch@ said...

hahaaa, tang kain tu sama le ngn kita kak. hari ahad hari utk melipat kain baju. hari lain main basuh je. tak boleh lipat baju dgn oni, habis dia lipat blk smula. stress.

littlehumblelynn said...

rose

bab masak2 ok lagik..sampai bab kain baju..mmg rasa nak menangis..x pernah habis..huhuu

wan nurul hezrina said...

huhu mcm nurul ujung minggupun berlambak2 baju nak dibasuh