Monday, March 7, 2011

Jom tengok Kepantasan anda menaip!

Salam,

arini kepala otak rasa kosong je. Pening manjang...Mood pon kelaut!

tadi jln2 tgk blog kawan2..ternampak la kat Blog MamaKembar3 buat posting pasal Kepantasan menaip..hoho. aku mmg suker bab2 ni..dah keje pon kerani cabuk kan..menaip keje utama..ngeeee

jom nengok..resultnye..ade 2 bahasa leh pilih. aku buat kedua-duanye..n the result are....





58 perkataanSpeed test






53 wordstyping test



JOM TRY!

8 comments:

Dee said...

belum boleh lawan akaklah..hahaha..sounds evil kan..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

yelaaaaa akak lagi terer..:-P

Ena said...

malu ar nak try.. sbb rasanya tak ler pantas mana pun jari ni menaip.. kao laju pun error memanjang.. ekekeke..

lydzar said...

saya pon kompom tak berapa nk pantas. kalau chatting je pantass hehehe

mamalieyna said...

hehe...pernah try bhs no.1 tu..kalau bhs no.2 sure lembaps sket..ngee..

Adyshariz said...

sha pon dh try semalam..tapi tak leh lawan korang la..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..lily dh try..dpt kosong markah..huhu..x leh lawan Rose lg.. ;)

wahida said...

hahaha...aku x nak try sbb aku tau sgt keputusan tak memihak pada aku...hehehe...