Wednesday, March 9, 2011

Ibu..Rafiq dah besar..dah boleh naik tangga sendiri...:-)

Salam,

sejak akhir2 ni..rafiq dah boleh naik tangga sendiri. Sebelum ni dia mintak di dokong/di pimpim sebelah tangan utk mudahkan dia naik tangga tu..tapi ikut mood dia jugakla..kdg2 dia nak didokong jugak..

baru2 ni, abah rafiq sempat snap gambar2 rafiq naik tangga. Lucu sunggoh aku rasa. Sampai senget2 bontot..pipi tersembam2 ke dinding tangga..dia gagahkan diri nak naik..sampai tingkat 2 lak tu..ahahaa..gud boy!




Ihhh..Uhhh....uhhhh...


Iyahhhh....


see..tersembam2 muka ke dinding..huhuhu




yeyyy...dah berjaya! nampak tak muka dia senyum..senyum kegembiraan sambil mulut cakap..."yeyyyy..." ehehhehe




21 comments:

Momma Mia said...

huhu pandai la rafiq...
suatu kepuasan bila yg diusahakan berjaya!! yeayyy..

NM02 said...

ha... dah pandai ni, siap la lepas ni si ibunya ye... -_-

Zaidah said...

memang gigih betul rafiq memanjat tangga....memang betul usaha tangga kejayaan rafiq....yess

Izan Ishak said...

comel3!
part yg kene pipi kat dinding tu menandakan betapa bersungguhnya dia nak naik tangga tu kan~

~Siti Hajar~ said...

Lega la pasni ibu xpyh dokong2 dah, Rafiq dh blh bdikari..hehe..

Comelnyer Rafiq pjt tangga tu, tetonggek2 montotnyer, lucu jer...hehe

Y u Z z 9071 said...

lepas ni makin slim la rose...kena kejar rafiq. hehe

Zue AnnaLeeya said...

clap3x kt rafiq... rafiq kan dah nak jd abg... mesti nak berdikari sdiri... caiyok caiyok rafiq...

lydzar said...

umah rafiq tingkat berapa ni? nnt perut ibu dh besar, rafiq takleh mintak dukung dah tau..cian ibu

Dee said...

alahai..pandai dia ye..muka sembam kat dinding..takut jatuh tu..

wahida said...

aku suka tgk pic no 3 dan 4 tu...betul2 gigih dia nak panjat tangga tu...

mamalieyna said...

hikhik...mmg comel..! rafiq praktis nk jd abg dh kan..hehe..

Mama Hanim II said...

rafiq kan good boy. abang to be tu.he3
(Gambar) Geng Wanita Hamil Curi 308 Tin Susu Di Jln Gambang Kuantan Pahang
(Gambar) Benjy Lafaz Talak, Rujuk 13 Jam Kemudian

chugie said...

amboi..gigihnye dia ye!

Ruziawati Bukhari said...

usaha tangga kejayaan!! hehe

PuaN su SU said...

chaiyokkkkk rafiq hebat

nur said...

hahaha, mmg bersemangat waja la rafiq ni...

Hanis Azla said...

sgt comel dan sgt gigih tu.. bravo rafiq..

zakiahnizuan said...

so cute..comei sgt..k.rose..bl tgk rafiq senyum..huhuhu..rindu pada zafran kiah..senyuman yg sama

zakiahnizuan said...

so cute..comei sgt..k.rose..bl tgk rafiq senyum..huhuhu..rindu pada zafran kiah..senyuman yg sama

Fieza79 said...

hamboi...suka nya dia dpt menapak tangga tu...kalu dilarang gerenti meraung tu...

ajumohit said...

rafiq comey!!! geram aunty tgk rafiq, rasa nk cubit pipim tembam dia tu...