Monday, March 14, 2011

Kat mana?

Salam,

aku masih duk cari2 ni..mane semua mood berblog aku pigi??

ish2. Mmg camnila aku tiap kali pregnant. Mood hilang ntah ke mana.

nanti dah ade mood *tataula biler* aku update k..

tapi aku akan sentiasa jenguk korang semua...jgn risau..:-)

daa

11 comments:

Dee said...

biasalah tu ye ros..

Nadiah Sidek said...

normal la tu..sindrom mengandung :D

Ena said...

rose,
okey lah tu.. malas sbb bersebab! cam ena ni? apa kes plak kan!.. entry tenggelam timbul jugak.. hahah.. agaknya kalo dah preggy nanti lgsung tak update.. haiyaaa...

umialya said...

jgn dok fikir bukan2.. biasalah tu

firahadifa said...

preggy ker ? tahniah yer..

mamalieyna said...

aduhai jenoh la nak tunggu 9 bln baru mood mek rose ok tuk berblog ni..ekeke..

takpe rose, kesihatan lg pntg, ada sebab nape mood tak marii tu..hehe..

finas said...

sama la finas rose..benda ada nak update...tp mcm tak larat jer...dgn mood tak menentu ni...rose ok x??

LiLy @ MumMyQiStInA said...

samalah kita Rose..lily pon mood ntah kemana..tp Rose Biasalah pembawaan time ngandung..yg lily nih..hmmm..ntahlah...apapon Rose..bykkan berehat..tunggu mood tu mari.. ;)

Yan said...

Itu dugaan namanya. Sabar ye..

Y u Z z 9071 said...

biasa la tu kan..

dont push urself...uh penting tenang2 selalu k

ayu said...

tahniah rose..^_^