Thursday, March 3, 2011

Rafiq & Kurma

Salam,

sejak akhir2 ni..rafiq suka makan kurma..Kurma ni mmg sentiasa dalam simpanan. Ejen utama nak menten & banyakkan susu aku..

yg buat aku gelak tu..if dia dapat capai kotak kurma kat atas meja..cepat2 dia kuarkan plastik kurma dalam tu dan bawk lari..huhuhu

kalu mintak..cepat2 dia larikan diri ngan plastik2 sekali & mulut duk kunyah kurma. Padahal abah dia nak amek tu sbb nak buang bijik..leh lak dia ingat nak curik kurma tu..lucu..:-)

pastu dah dtg dekat..takmo lepas plastik tuh..haihhh...


nom nom nom....ibu risau tercekik bijik je nak oiii.....
(Anak sapalah ni ye..perot moncit!..makan banyok!)



as usual..aksi kepala teleng...."Chiiiiii..." 


eehehehehe....gambar2 ni diambil oleh abah sebelum mandi pagi..dah togel tinggal pempes pon sibuk nak cari benda makan...huhuhuh


15 comments:

wahida said...

rafiq ni notti2 comel kan? geram je aku tgk....

Dee said...

kurma good for brain..apapun rafiq totap comel :)

Izan Ishak said...

alololo...rafiq suka makan kurma ye!
good boy... tak thn bayangkan dia lari2 takut abah amik kurma dia tu~

Nadiah Sidek said...

rafiq takut abah dia ambil kurma tu..tu yg dibawak lari..hehe..

biarlah dia tgh berselera mkn..buncit pun takpe..kecik2 buncit comel je :D

mumtaz said...

lari rafiq..cepat...ibu nak ambik makanan rafiq tu...cayok2!..heeeeeeeeeee

dinor's family said...

wah bagus la rafiq suka makan kurma. baik tuk ibu baik juga tuk anak

Ruziawati Bukhari said...

kepala dia hok dok teleng tu yg x tahan tuh.. hehe

Ena said...

bagus la rafiq makan kurma.. elok camtu kan.. :D

mama_umar_maryam said...

good la budak2 suke..makin bijak la rafiq nih ;)

lydzar said...

selalu beli kurma ktmana kalau bukan bulan puasa ni eh?

umialya said...

Rafiq..Alya mintak sikit boleh?

mamalieyna said...

rafiq nk lwn ibu la tu, nak sama2 vuncitkan perut..hee...comel mmbygkan aksi dia tu..hehe..

Zaidah said...

punyalah asyik dia makan kurma...kurma jugak bagus untuk rose sebab peknenkan...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..mesti comelkan Rafiq bawa lari plastik tu..Qis pon slalu gak gitu..klu kita nk amik brg dr tgn dia..kemain laju dia lari terkedek2 jer.. :D

Comel Rafiq wat aksi kepala teleng tu.. ;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

aww cekci gitu pandai bergaya depan camera siap lentok2 pale lagik