Friday, March 4, 2011

Arini aku cuti


Salam jumaat...

Arini aku terpaksa cuti..sebab pengasuh rafiq cuti,nk g anta mak dia ke epot,nak g umrah..

Dahla pagi2 nk msak gas abes.kul 9.30 cl gas...12.30 bru anta..bapakla jauh kedai gas yg sekangkang kera tu.haihh

Ok..selamat keje n hepi weekend! Daa

9 comments:

Ena said...

hok aloh.. bakpe sapa lame gitu seme?? ish ish ishhhh!!..

Dee said...

mat rafiq tlg masak ke? lenkali standby 1 tong gas extra kt umah tau..

Qaseh said...

beli je induction cooker yg pakai elektrik tu xsusah nak abis gas lagi..

mamalieyna said...

sama2lah kita dok umah,...eina risau betul kalau gas habis time hubby takde ni...kedai mmg serius jauh...then, takde contact ni..hu~

syok la rafiq ibu temankan dia hari ni..lalala..encem tu!

CatlinaFly said...

huhu sy pon rajin masak sup2 and gulai2..tu yang gas cepat abis sebab lama nak bg mendidih kan..pernah gak rentung bubur nasi e-ein ms umur dia 6 bulan sebab ralit hahahaha mujur tak terbakar rumah!

Izan Ishak said...

rafiq mmg selalu buat muka comel gitu. geram!!!!

napa lama sgt nak ngantornye tu... kalau izan kat sini, lebih 1/2 jam je mesti call balik. ada skali tu boleh dia lupa...adessss~

Zur@ZaRi said...

dugaan betoi yer...
rafiq yg sangat comel!!

zura tetap setia di opis ni ha...=))

wahida said...

adeh la...kalau aku dah tensen dah tu gas lambat sampai...mau kena lahar tu gamaknya...

mama_umar_maryam said...

heheh jiran aku mmg suplly gas,jd jerit je,hahaha