Thursday, August 26, 2010

Banyaknye Cuti umum..bes2


Esok cuti sempena Nuzul Al-Quran kan..pastu hari Selasa 31 Ogos lak..Merdeka! So, adela jugak beberapa org kat sini amek cuti senin tu..besnye..aku tak amek kot. Sebab raya nanti cuti panjang..sayang lah cuti..nak2 lagi takut anak demam ka apa ka..ha, if takde cuti time tula menggagau nanti...


DSCN6861

"Selamat bercuti & Berhujung minggu utk kwn2 ibu...muaahh muahhh...."

9 comments:

Ena said...

sama la ngan ena pun.. tak amik cuti.. cuti pun dah tinggal ciput je lagi.. hujung tahun lagi 4 bulan.. so, terpaksa la berjima cermat.. yerla selalu pong cuti sbb balik kg, raya, anak2..

kat sini pun ramai gak yg cuti senin tu.. tapi kami tak cuti la pulak esok.. kije jugak..

mamalieyna said...

tu la..cam eina ni lg la ..minggu ni kije 2 hari je..smlm AL, ari ni EL, esok PH..yuhu...next week cuti lagi..yeaaa! hehe..

tomei ammar rafiq!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ena,
betul tu..sayang la cuti..esok tak cuti? uikk..rajinyee..huhuh

iena,
eh..saloh eja tu..Amzar Rafiq lah..:-)

~~*Lady Salwa*~~ said...

syoknya org yg kerja kat selangor & yg amik cuti nuzul Quran ye... Putrajaya tak amik cuti nuzul... huhu

tapi isnin depan sal amik cuti... hehe. saja2 nak pi cari kelengkapan raya yg masih belum lengkap tu... :)

Izan Ishak said...

comeyyynya rafiq!
best tu cuti banyak..tapi sayang kalau saje2 nak cuti isnin, sbb kalau ada emergency nnti dah takde cuti kan~~

firahadifa said...

kite pon x cuti esok , sebab ganti ngan cuti raye.. tapi raya nanti kite cuti sakan!!

Dee said...

bestlah byk cuti..akak cuti pun dh tinggal sket..isnin pun akak keje gak..huhuhu..

Ruziawati Bukhari said...

dengan rose sekali pun bercuti ye? ngeeee....

kak t cuti dok rumah je.. anak2 nak exam pas merdeka day.. pas tu baru cuti sekolah spi lepas raya...

chugie said...

same lah.. sy pun rs best ssngat sbb bulan ni banyak cuti umum.. bulan depan lagi lah cuti panjang!