Wednesday, December 2, 2009

Ohh...Abang Botak

Quick Update

Im Bz like A Bee..hari ni baru masuk kerja lepas cuti raya haji. besnye cuti lama2, cuma yg tak besnya balik ke kampung jem, balik ke shah alam pon jem!!!
modul nak di format bertimpa2..so, bila dah relaks skit nnti baru nak update..nak update kat umah mmg tak dan la..melayan rafiq aje kejenya..huhu..

just nak inform..Rafiq dah Botak..hahaha..Kelakor weh muka dia bila dah botak.
Bila tgk pagi2 bangun tido..Eh, anak aku ke ni?? wakakakka...Iyela, dah 4 bulan setengah baru nak buat cukur jambul n botakkan kepala anak..hehehe...Rafiq lahir ngan rambut yang lebat, bila dia botak rasa cam dia baru lahir n takde rambut je..kikikik

okla..nnti2 update pasal Majlis Akikah, Korban lembu, Jukur Jambul, Sesi botakkan rafiq, bakar2 daging, Besday Ika n baaanyak lagi nak cite pasal Raya Haji baru2 nih...

tgkla bawah ni..gambar My Abang Botak...kikikik...


sekarang suka main jelir2 lidah..ish!


Abang botakku Tido sambil berfikir ape ntah tuh..tido pon nak bergaya ke awang eh..huhu..


layaannzzzz.....tata..:-)

8 comments:

Dee said...

adik rafiq yg botak..posing ayu nmpk..kehkehkeh..

mamalieyna said...

eeeii comei rafiq botak..hikhik..lewat ek botakkan..kita arif umor 2 minggu dh dibotakkan..hehe..

~ SueHarriz ~ said...

eeeieee..harriz pn dh botak skrg, siap sama la muke dia cm rafiq!! kekeee

Ros said...

hahaha..comel..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

Kak Dee ~ ayu abis kan kan kan..agagaga

Mamalieyna ~ a'a, lewat..hehehe..agak susah nak botakkan dia..sbb dia dah agak lasak kan...heheh

Sue ~ harriz botak lagi eh..tok bah dia nak botakkan sampai 7 kali ek? heheh..bagusla dia ade tok bah..poor rafiq..tade atuk..huhu..

Ros ~ comel cam mak dia ka? agagaga..

Ena said...

comelnye... sy suke tengok time baby pale dorang di borak kan.. nampak ensem jek.. he3..

MamaCira said...

wah abg botak...

knpa aku tgk gambar 1st tu macam cira pulak?? Haha.. tulang kepala mereka sama la rose... ei geram tgk.. dapat kang aku picit².. ekeke..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ENA
lepas ni nak botakkan lagi. senang la dah botak ni. cam dia pon selesa aje..dia rasa ringan kot..ekekek

LAINI
bb botak mmg camtula kita rasa..muka sepesen....:-D