Monday, May 3, 2010

Perihal Hadiah pemenang GA & Top Commentators

Salam..

Hadiah utk pemenang GA dah dibungkus..tapi tunggu Puan Salwa & Puan Catlina & Puan Ena aje untuk beri alamat..

so, kepada yang berkenaan sila la bagi alamat ye..Kesian kepada pemenang yg dah lama bagi alamat tapi tak dapek lagi parcelnye..huhuhuuh

Saya nak pos sekali harung..senang kojo den...ngeeeeeee....





Ni Hadiah utk pemenang GA...yang top commentators punye tak perlu dibungkus bagai..masuk aje sampul surat..ngeee...tunggu ketibaannye yee....:-)


Notakuku:
Hari ini agak bz. So, takde kesempatan lagi nak melawat semua rumah kwn2..lunch hour sy jenguk ye...inysaAllah..miss u all....XoXo!



9 comments:

Nida said...

wah.. tak sabarnya..hehe

Terima kasih ye Rose...

LYaFRINA said...

waa..bestnyer..
nakkkkkk

zue @ annaleeya said...

sonotnyer nak dpt adiah... adiah tersepak utk akak satu xde ke rose??? heheh!!! muke tak malu kan???

CatlinaFly said...

dah email dah..hehehe..soriii ingat ah emel sebelum ni..rupanye yang dah emel tu, ke mama cira :) (menang teka gmbr cira kat blog dia hehee)

mamalieyna said...

yeayeayea...best!

siapa yg berkenaan tu, cpt2 la kasi address, kita tak sabo nk dpt adiah ni..ekeke..! :p

Siti said...

nak jugak...huhu....hehehe

Mimie Fazira said...

acik mimie yang menang tanpa bertanding nihh takde ke hadiah saguhati .... huahuahua

~~*Lady Salwa*~~ said...

waa, tak sabar lak... tapi alamat tak bagi lagi... okeyh, akan segera hantar alamat through email ye... hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

nida,
sama2..nanti sape nak amek adiah ni nida? nida takde sini kan?


lya,
ngeheheheh


kak zue,
adiah tersembam ade kak. nak? wekekekek

cat,
ok2..thanx..dah dapat..thanx :-)


iena,
hehehe..tarik telinge sape yg belum bagi alamat lagi k mek na..ngeee


siti,
ngeeeee...


mimie,
hua hua hua...:-P


sal,
haa...nanti anto k..:-)