Arrgghhhh....Eeiiiii....Geeeraamm!!

Aku EL 2 hari untuk jaga anak aku
ari ni baru masuk keje..
tadi pagi rafig still ada demam..37.7 darjah suhu dia.
demam dia on dan off..kejap ade kejap tade..buntu aku!

dahla kepala ni ingat kat umah je....haihhh..
rafiq rafiq rafiq..
tu jela duk dalam kepala nih...

ari ni ade plak modul kene siapkan ngan URGENT nya..
sebab apa??
sbb aku EL 2 ari..so tergantung la keje aku nih..
aku tahuuuu..ini salah aku..tapi anak aku demam..nak buek camno..

skang kene wat keje ngan TIDAK tenangnye
bosss...ya ampun bos..ari ni ke kene siapkan jugak ke??
if esok/lusa boleh tak???

bos aku cakap:
esok public holiday

lusa mmg coti
ari isnin...boleh lah
(kene ikut dialek bahasa p.ramlee..agagga)

*korang sila jgn percaya ye..bos aku tak cakap camtu pon..aku saje reka2 cite* LOL!

oh..sadisnye rasa ngan keadaan aku ari nih..
ermmm...errmm...


Comments

Ieza said…
xpe buat slow2..jgan tension2..tension2 ti bnyak plak yg silap..x pasal kena buat lagi sekali..huk..
eB ezrin said…
ha ha ha... ros... ros... tu la kak eb check (jujur beno la pn)... maner der cotinyer... hik3...

xper... plan2 kayoh yer... chio chio.. :)
Ieza said…
time kasih gak jadi follower ieza..ti bleh la kongsi2 cite terkini yek....
Ena said…
Kahakahakah.. tu la blm abis ayat kat bawah tu.. ena dah toleh kalender.. esok cuti aper ekk?aper x der org cakap pong!!.. upernyerrr.. rose yg asyik tingat kat rafiq.. tu yg jd cenggituw ekk? he3x..
cian rafiq..
Elly Emmy said…
kesian rose.. jgn duk stress sgt.. nanti hasil tenusu berkurangan.. :)
Dee said…
buat keje elok2 ye ros..sabar byk2 tau..ada anak kecik mmg byk halnya..
pandai wat lawak tul mek rose...kalendar mana public holiday esok niey?..terfikir dlm otak! hehe..

sian kan..hope rafiq ok sepenuhnya!! cian ibu dier, terpaksa mengejar dateline kije..buat keje leklok, tenang2 eh! ^_^
x pe pelan2 kayuh...janji siap....cayok2 k...
Tu lah..memula baca..ter pk gak...sok public holiday apa erk??...x abis baca lg ayat kat bwh..hehehe...

Hope Rafiq dh semakin sihat!!
BabyIntan said…
Get well soon ye rafiq!
Mek Rose said…
IEZA
hehe. silap kite padam la.wekekke..
ok2..nnti tukar2 cite..:-)

KAK EB
ha ha ha..tertipu eh..:-P

ENA
kah kah kah
if coti ari ni bes kan
leh main2 ngan anak..besnye
rafiq je dalam pala ni..sbb dia tak sihat kan..

UDA
ermm..mula terasa susu merudum sbb rafiq isap lepas.
tapi susu ade je
pelik betul
maybe dia tak selera nak minum kot kan..cian dia

KAK DEE
mmg menduga jiwa dan raga ye kak dee bila anak tak sihat ni...haihh...

IENA
kekekeke..
tertipu juge ye
ngeh ngeh
sonok juger ye mengenakan org ni..kikikik

MAMA AQISH
lom siap lagi..
ari ni nak sambung balik
bos nak cepat..
sy mmgla leh wat cepat..tapi mmg tak dan dah ni..ade byk lagi..yola, den kan coti.huhu

LILY
hehehhe..
sabar ye lily..sabar ...jgn tertipu ngan mek rose ni..ehehe

tq lily..:-)

INTAN
tq intan...:-)
hajarus said…
ala ciannyer... tp xpelah wat pelat2 nanti siap gak tu...

harap la rafiq cepat sembuh xde la ibunyer ni xsenang duduk camni...
Hanim Najib said…
laa..rafiq demam ke.sian die..aini rafiq cane rose..hrp2 cepat sembuh laa..sian tgk bdk2 kalu x sehat ni..
Mek Rose said…
HAJAR
panas je buntut ni..sbb rasa nak balik aje kejenye..weheh

KAK HANIM
ari ni dah ok bnyk..tapi dia bangun kol 5 terus tak tido2 sampaila anta pada pengasuh
dia cam naik ruam lak
aduhai..penin2

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu