Hujung minggu aku & Rafiq..


Salam..

Semalam sabtu korang tak g mana2 ke? ke ade g sambut Thaipusam? If pegi tgk tak jd masalah kot ek..negara kita kan berbilang bangsa..seronok juge kdg2 dpt tgk acara2 org beragama lain menyambut perayaan mereka kan..hehe..

Semalam aku tak kemana..hubby outstation..dia ke Pekan Pahang untuk Pelancaran Pekan Digital Satu Malaysia yg dirasmikan oleh PM semalam..so, as usual, if tak kemana aku kemas2 umah la...rafiq pon jd MBSA yg tak duduk diam dalam walker dia. Aku nak vakum habuk pon susah. Last2 aku kuanrantin dia dalam bilik. Melalak2 bingit bising sakit telinga aku dengar dia membebel. If jiran2 dengor sah2 ingat aku dera anak..hahahha..dia tak nangis, tapi bising..masyaAllah...lepas siap semua barula aku bawak keluar..pastu cam biasa ngan muka kerang busuk dia duk sengih2 kat aku..haihhhh..sonokla dpt kuar..haih...

tade ape yg menarik pon nak update ni..ehehe..
cuma nak cite pasal rafiq & Totis kesayangan dia...Kemana2 je nak menatang ni. Tido, duk dalam stroller, ateh katil, dalam buaian. Suke benor ngan menan dia ni..tapi yg siannya, itula mangsa buli dia. Ari2 buli, sampai koyak2 Totis..aku dah jahit dah belakang dia..huhuh



inila keje Budak Botak ni..Membuli je kejenya
Besar nanti jgn buli anak org udahler nak oii!!!


Inila totis..1st toy yg aku beli utk dia..
Murah je..Rm13..beli kat pasar payang terengganu..

aku tgk material sgt sesuai utk bb..lembut..dan mmg padan2 je ngan saiz rafiq sekarang

Dan gambar kat bawah tu..pembuli yg penat membuli..itula hasilnye..ZZzzzZZz

okla..selamat berhujung minggu..

daa....:-)



**Ari ni ingat nak g ofis..tapi ade hal la plak nak kene setel..so tak jadila g ofis..takpelah, lagipun student nak amek modul dah tak ramai..heheh

Comments

ckLah @xiiinam said…
Owh...adik saya dari Pekan adalah yang paling lewat tiba ke Majlis kami di Shah Alam semalam...kerana majlis Digital itu...
Ena said…
wahahahhaha.. sgt la sweets anak terune na mu ituw dengan toy nya.. heh3x..
tu la sal namer ari sabtu jer musti mwat kijer rutin kan!,, hu3x.. eh heheh3x..
LYaFRINA said…
syoknyer rafiq main bear dia tu..
sampai ttido...
enjoy ur weekend!!!
Cian Totis tu kena buli..smpi koyak yer..& sgt sweet Rafiq titun slps penat membuli..hehehe..
Mek Rose said…
CIK LAH ::
mau tak lewat, mcm2 program awal..
tapi hubby kita blah awal. masa PM buat press conference koz boss dia ajak balik..huhu

ENA ::
kdg2 if wat OT ari minggu, mulala rasa resah je kat ofis sbb umah tak bersapu...tak bermop..huhu

LYA ::
auntier lya..bkn bear..tp totis..:-P

thanx..:-)

LILY ::
mmg pembuli tegarr ni.kah kah kah..
ala..totis tu murah je lily. tu senang kuyak..:-)
pizet said…
come je rafiq time tdo...

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu