Monday, February 1, 2010

Lucunye Anakku ni..:-)

Baru aku perasan ari ni cuti eh utk org2 Wilayah..amboi dik noonn..sonokler kome ye.

Selamat bercuti la utk korang..ngehngeh...

Tadi aku telek2 kamera aku..tengok gambor lama2..pastu tgk video mat rafiq membebel sbb kene kuarantin pon ade..heheh

Tup2..terjumpe gambar ni. Lucu je tgk muka anak bujang aku sorang ni.. Cam gegirl pon ade..

Memula aku ingat dia merajuk. Rupa2nya dia nak tido....kah kah kah..sbb gambar ni aku amek 2 minggu lepas..tu aku lupe ape bebenornye yg berlaku...kelakar la..cam Tweety pon ada aku tgk..

"I saw..i saw..a pussy cat.." hehehhe

Den ado kojo kono setelkan today. layanz jela posting merapu den ni..ngeh ngeh


daa...:-)

11 comments:

mamalieyna said...

huwahahaha...sejibik cam tweety tu la..jahat ibunyer rafiq..!! ambik pic rafiq tengah nantuk2..! ^_^..pepun comei! pipi bumbum!! geram..nak cheeoum2x..!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

bambam lah Rafiq...dap jer dia titun... :)

p/s : Nk besarkan gmbr..Nnt lily wat tutorial tu erk... :D

ita cutevirus said...

alalalalala....

comeynyer die tido... ape ma mekda ni.. sampai rafiq ttido.. isshh isshh.. ngantuk bebenor nieh..

CatlinaFly said...

tang mana cam tweety nye? kat muncung ke hehehe..bam bam nye dia..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

IENA::
ibu dia ni mmg kejam kdg2 tu. mamarazi la katekan..

if dia duk biasa tak nmpk pp bambam..tapi if tido mengereng..siapla..labuh je pp dia..eheh

LILY::
ok2..nnti wat tutorial..nak belajar ni..eheh

ITA::
tak nyedor..tgk2 dia pejam mata..
nak tido upenye..ngeh ngeh

CAT::
tang pp ngan tang muncung..wekkekek

tapi..pp e-ein punye bambam still takleh celen..heheh..

xiiinam said...

Gebunya pipi.....

Ena said...

kekekekekh.. memg kelakor la rafiq tp cian pun ader.. upernyer nak tido yeh!..
memg layansz abis la tegk pic nie..

Ammi Sara said...

cutenyer..dgn pp gebu dia tu..tido elok2 ye rafiq

Uda said...

bulat pipi rafiq.. mulut pulak kecik.. memang cam tweety...

MamaCira said...

pipi itewwww... geram!!

mmg best tgk gambar² lama anak
paling best masa diorang baru lahir..
dalam usia hari lagi..
macam² ragam bleh kita imbas..

rose,
kakak aku kate
muka cira macam nenek tweety
kurang asam kan????

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

CkLAH::
cam kueh pau pon ade..huhu

ENA::
tula pasal. tido selalu camtu la dia
lalok2 dulu..baru tutup mata hehe

SARA::
tq auntie...:-)

UDA::
pasal mulut n pp tula yg jadinye sy duk panggil dia tweety
tapi pp dia jd labuh camtu time nak tido je
if tak..tak labuh camtu
wekekke

LAINI::
ya..betul2..:-)

ha??? nenek tweety?
waakakak...LOL!!

twin kamu ke cakap camtu?? ehehhe
sampai ati dia...ngeeee