Friday, July 29, 2011

Salam Ramadhan...

Assalamualaikum..

Baru sempat bersiaran. Pagi tadi check-up kat PPUM..tiap2 minggu kene pegi since gula dalam darah kejap ok kejap tak ok..hurmm...aku tak kisah pon tiap2 minggu nak pergi..tapi nak menempuh jem tu yg bercintan cintun skit.

ok2...sempena Ramadhan yg bakal menjelma..Isnin ni kot eh..takpe2 kita tunggu pengumumannye nanti kat telebesyen...Aku nak ucapkan utk korang semua..Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak..Moga Ramadhan Kali ini Membawa seribu kerahmatan...amin....







Last but not least....aku bawak Kek Coklat Kukus. Masak masa lunch hour tadi..ari ni kan rehat lama..so sempat la masak2 kek...
 Dan jugak...Buah Pelam Mas Hitam ke ofis utk mkn2...somi aku beli..mlm tdi dia baru baru balik dari perlis..otstesen...musim kot skang ni..kiranya makan2 kat ofis utk sambut ramadhan la ni...skang cik ding ngah goreng kepok lekor..nyam2....




**doc tak kasi aku puasa since ade kencing manis..doc cakap leh bahayakan baby.....tapi aku rasa nak jugak la cuba2 puasa..dalam 15 hari pon dah ok dah...moga Allah permudahkan..Aminn




10 comments:

Hanis Azla said...

semoga Allah mempermudahkan segalanya buat Rose dan kita semua.. Selamat menyambut ramdhan buat rose dan keluarga..

Ena said...

sedapnya..

Selamat menyambut dan menjalani ibadah puasa rose..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak hanis & ena..

selamat menymbut ramadhan juga tuk kalian..:-)

abah khalisha said...

salam ramadhan juga daripada abah khalisha...sedapnya mempelam tu..sikit leh

eynda said...

Selamat berpuasa :-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

selamat berpuasa Rose..moga kita sama2 mendpt keberkatan dariNYA..

Lily@MamaZaraZareef said...

ooo..org kencing manis tk elok puasa ek..apepon, semoga rose diberi kekuatan utk cuba berpuasa n tak memudaratkan bby n diri sndiri ek..=)

Nadiah Sidek said...

selamat berpuasa rose! moga dipermudahkan semuanya :)

Izan Ishak said...

selamat berpuasa buat mekrose...moga Allah permudahkan segalanya ye~

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Salam Ramadhan jugak.... =)
Semoga mendapat keberkatan & rahmat daripadaNya, insyaAllah.. amin!!!