Tuesday, February 21, 2012

Aishah :: Si dia sudah 5 Bulan..

Assalamualaikum...

hari ini umor aishah genap 5 bulan. cantik kan tarikhnye...21.02.2012...lagi sebulan sudah boleh makan ye sayang...skang pon ibu kasi gak la rasa nasik kosong sebijik dua sbb kesian nengok mulot dia berkelicap tgk kami makan..:-)



  • pandai sengih2
  • pandai gelak mengekek2 bila diagah..lebih2 lagi kalu tiup2 rambut dia yg pacak2 tu..:-)
  • pandai nak bergaduh ngan abang..kelakor..
  • jgn amek segala benda yg dia tengah syok isap..menangis meraung2 la dia..
  • suka isap jari & segala benda yg berada disekeliling termasuklah tudung ibu time kendong dia! grrrrrr
  • teruja tgk abang main..kdg2 join gelak sama2..so sweet
  • nak minum susu ibu yg fresh aje..skang minum 3 oz x 4 botol susu ibu masa kat umah pengasuh..susu frozen   sekadar buat back up..dah lapar sgt dia telan jugakla..
  • meniarap cekap..tapi tak pandai lagi utk guling2..camno tu? ehehe
  • bahaya tinggal sorang2 ni..sbb kejap2 dia dah beralih jauh dari kedudukan asal..berpusing 360 darjah eheeh
okla..tu jela 

28 hb ni cucuk utk 5 bulan punyer...harap2 naik bykla skit berat nye..sbb aishah ni slim melim gitu eheheheh





19 comments:

Izan Ishak said...

kejap je dah 5 bulan ye aishah. senyuman dia tu... mahal betullah! geram aunty tgk...

kayzie said...

cptnya ms berlalu ek kak?comelnya dak ni..nk culik leh??huhu

*azni* said...

slim takpe yang penting sihat,kan aishah..teruja nak anak gegurl plak i bila tgk aishah ni..boleh gitu..hehe..

mamalieyna said...

aishah gegirl kan..kena slim melim sket..heheh~

happy 5th month old aishah yg comel~

ayu said...

slim ?rasa dah tembam dah ni..hehe..comeynya dia..

LYAfrina said...

alahai..comel sgt2..geram tgk.. dh bsr aisyah.. rasa cam bru j rose bsalinkn dia

hajarus said...

aarrggghhh... tiut-miutnyer aishah... :)

lydzar said...

slim ke? nampak tombam je tu.. pandai dia memilih nak yg freshhhh je yee

KuNanGKuNanG said...

comel btl..geram nk cubit2 pipinye..he3

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@Izan Ishak
heheh senyum seindah suria kan izan..:-)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@kayzie
culik? eheheh nehi nehi nehiiii

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@*azni*
betul..tapi bila tgk anak org chubby2 jeles sy ehehhe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@mamalieyna
hehhe tengs auntie iena..:-)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@ayu
slim je..muka je tembam hehehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@LYAfrina
if lya rasa kejap..sy ni laaagi rasa kejap tak puas rasa huhu

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@hajarus
eehehehe meh la tium2 saya..:-)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@lydzar
a'a pp je tembam..badan slim ehhe iyer lidzar..nak yg fresh aje..kdg2 dia dah lapar sgt dia taram je sampai muntah2..adui pandai pilih yg sedap aje

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

@KuNanGKuNanG
sila cubittttt ehehehe

wan nurul hezrina said...

kejapkan?rasa barujer bersalin arituh=)sofiapun nak masuk 8 bulan dah