Wednesday, February 1, 2012

Wordless Wednesday #6





*pssstt, aku ade bengkel fail meja arini

15 comments:

ajumohit said...

alolo comelnya dua2 beradik ni, gaya sama heheheh

lydzar said...

gaya kuak lentang

Izan Ishak said...

samaaaaa.... comel2 dua badik ni!

KuNanGKuNanG said...

gaya tido sama..sehati sejiwa btl..he3

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kehkehkeh...
sama aje gaya tido dua badik ni.. =)

mummyseri said...

comel je abang na dik turu tu ;)

Ena said...

alolo.. suweettt nye lah dak adik & abang tido.l sepesen je.. hehehe

Anah said...

comel sgt2, baik je abg rafiq, tido sipi2 je..hehehe

Teratak Hami said...

comelnya ... geram tengok. Gaya sepesen. Maybe kalau tambah gaya mak dgn bapak pun boleh :-)

nur said...

gaya tidur yang sama... best tengok muka anak bila tidur... saya pun sukan snap gambar dia org masa tu.. tenang jer rasa

Sham said...

wah baik punya terkapar ni...macam kena tembak daa...he hee...

ch@ said...

hahaaa sehati sejiwa anak-anak kak rose ni. sweet je.

~Siti Hajar~ said...

so sweeetttt....

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

hehehe suka baca komen2 dari korang..mcm2 komen ade..kikikikik

Maya Mayana said...

sama aje pattern tidurnya...