Wednesday, February 22, 2012

Wordless Wednesday :: Serasi Bersama








11 comments:

LYAfrina said...

nmpk kamceng 2 beradik ni

Fieza79 said...

waa...sntiasa berdekatan kan depa berdua...sweet..!

lydzar said...

comey! nntkan adegan2 'perang' dua beradik ni tak lama lagi. hihihihi

Ibuhani said...

abang yg sgt caring.... :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sentiasa bersama..Comel..^^

♥ Wina ♥ said...

sweettt!

salam kenal :-)

Salina@IbuAqil said...

Geng ni..
Hik3!!!
Sejuk hati tgk anak2 elok pakatnya kan sis.. ;)

~Siti Hajar~ said...

Kamcengnyer 2 beradik nih..Rafiq br dpt adik mesra gitu la..hehe

Tingat sy psl anak2 sy plk, dulu ms anak 2 (Danial & Dalia) dua2 beradik ni kamceng sgt tp bila dapat adik (Danish), trs jd berpuak, klu Danial gaduh dgn Dalia, siap Danish kn pilih nk geng abg @ kakak, klu adik pilih abg, siap la jd musuh dgn kakak, sian tgk 2 beradik tu berebut geng...hehe...riuh rendah jadinya...haha

eB ezrin said...

hik3.. sebnyum srg2 tgk drg... mirip sgt2 ngan parentsnyer :)

mamalieyna said...

waaa... like..like..like... mana nak click ^_^

wan nurul hezrina said...

amboi=)suka nyer tengok=)