Minggu Terakhir Di Pusat NASEC


Alamak...dah banyak hari tak update ini blog. Hehe.Manyak bizi. Nak serah tugas kan..1 Julai aku dah kat tempat baru..Nak serah tugas Laman Web Pusat, Bengkel yang aku tengah handle..Bengkel Sehari Penilaian Risiko Bencana Alam: Tanah Runtuh & Banjir that will be held on 7 August 08..kat Port Dickson..n maybe aku akan join depa gak even dah kat tempat baru..aku handle dari awal kan..so suppose aku akan dapat sponsorship on my accommodation kat sana nanti..

Aku kat deparment skarang tak sampai setahun pon...bulan 9 tahun lepas aku masuk sini..then dapat kat department lain plak...rezeki nak kawen kot..heheh..Kontrak 2 tahun..takpela kontrak pon kontrak la..lama2 nnti dapatla tetap ni..insyaAllah...mane tahu..rezeki lepas kawen plak nanti..hehhe..

Okla..sini adela skit2 kenangan aku kat sini..staff kat sini semua ok2..kpala gile2..sbb ramai muda-mudi....yang dah berumur 3 org je..yg lain semua ngah darah muda..

ok..let the pictures story mory k....



Bengkel Fail Meja & Manual Prosuder Kerja

Melawat ofismate (Che Ah) bersalin..kat Pusat Perubatan Universiti Malaya)

Kimi kena duduk dalam inkubator..sbb kuning..

Tengok tu..Kimi nangis bila aku nak masukkan dia ke dalam inkubator balik..sedap dia tido dalam dakapan aku..huhuhu...(aku sangat suka bau baby..:-))

Farewell for Deqma.

on my Besday..actually besday 3rd of April..tapi camera tu dah tak betul kejap..date setting larik..(kek from my fiance..dihantor ke ofis aku lagik..hiks)

Makan2..merangkap for my besday yep..heheh..syiok

Kak Ija n Che Ah..2 of three budies yg rapat ngan aku...on the way ke Putrajaya

Lawatan ke Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani kat Putrajaya..

Inila Seminar terakhir aku kat NASEC...if kat PD nnti aku join..itu akan jadi Bengkel terakhir aku join..:-)

Actually..banyak lagi aktiviti yang kami buat..tapi aku takde bawak kamera masa tu..so takdela aku nak snap2..heheh...

ok..see ya...XoXo!


Comments

eedany said…
mesti rindu2an ngan kwn2 kat tempat lama tu...

Selamat bertugas di tempat baru rose...

;)
Anonymous said…
huhuhuhu...manyak linduu woooo....
Mek Rose said…
EEDANY

mestila rindu..tapi yg sekepala je..
adela 3 org yg tak ngam..asyik busuk hati ja dengan saya bah..tatau nape..susah kan nak cari org baik2 semuanya..:-)

thanx dang..semoga kat tempat baru org2nya baik2 semua bah..:-)
Mek Rose said…
DEQMA

miss u too...bile nak gathering reramai nih..dah kelija tempat baru lupa kami ar...jomla pekene McD seksyen 3..miss that moment!
Helena said…
dah lama tak blog hop ni..... byk nya activity..... bithday cake pun ada.......

take care.....
Mr. Right said…
Syoknya dapat keja baru je. Naik gaji ye? Leh belanja makan ikan siakap banyak kali lah ye. Hehehhe...
Mek Rose said…
KAK HELENA

hehe..thanx sudi singgah..ingat dah lupe blog kiter..ngeh ngeh
besday dah lama tu..april lepas..

MR. RIGHT

ha? okler tuh..pastu kita tukar2..org di sinun lanjer secret recipi lak yep..dah naik gaji kan kan kan...ngehehehhe
Y u Z z 9071 said…
rose ni comel je bila senyum

senyum 2 selalu ye
Mek Rose said…
YUZZ

Eehehe..comey mcm bunge rose ye?
huhuhu

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu