Lahai Ika....Bucuk Cik su...

Tadi, time rehat aku g jenguk anak buah aku kat Hospital SALAM... tiba2 kene tahan kat spital..asalnya demam2 biasa je..tapi tiba2 org taska call cakap anak buah aku tu semput...berkejar la akak aku g klinik..
lepas g klinik..cek2 bagai...org klinik tu cakap suh anta spital..aduyai...
lepas cek2..doktor kat spital tu kata kena tahan dalam sehari..utk sedut kahak..
upe2nnye budak ni semput sbb ade kahak yg banyak berkumpul n dah pergi ke belakang..
doktor takut ke paru2..then terus dapat sakit lain lak kang...
Inilah anak buah aku yg jadi pengubat jantung aku time aku boring2...g umah dia..main2 ngan dia...:-) (Ini time dia sihat okeh)

Before masuk bilik...doktor tempat kan kat sini kejap..tgk tu..lengan dia kena cucuk..sian..masuk air...akak aku cakap menjerit2 budak tuh sbb terlalu banyak tempat doc cucuk sebb tak jumpa urat nak cucuk jarum tuh...(Akak aku lak memboyot..tunggu ari je tu..eheheh)

Then...masuk je bilik..kene letak bende nih....time nurse letak dia dah meronta2..panggil Cik SU...CIk su...takut nurse tu cucuk lagi..huhuhu..alahai..siannya bucuk cik su..


Ala..ciannya dia...demam dah berkurang masa ni..tapi nafas dia hanya dapat tarik pendek2..mcm semput..sian...


berat badan pon dah turun sejak demam 3 hari lepas...dari 18 Kg...turun ke 14 Kg..tak lalu makan langsung....senang benor nak turun ye..
meh la tukar ngan cik Su....bagi sket lemak2 yg diternak kat badan ni ha...i rela you...hehehe....
okla..nak sambung kijo...tata...:-)

Comments

ita.itu said…
alahai..bdk2 ni kalo sakit..mmg paling kita susah hati...sedih tau
Yaya said…
ala ciannye bila dak2 demam nehh, rasa nak take over tempat diorg jek kan..
Mek Rose said…
ITA
tula..
org ni ha..takde anak lagi..tapi semua anak2 buah if depa sakit..sy yg lebey2 susah atinye...huhuhu

ALEEYA
betul2...:-)
kojah said…
ciannya dak2 kecik kne cucuk...sy kne cucuk pn rs sakit...huhu
kojah said…
sis, sy dh link2 dh...=)

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah