Monday, July 12, 2010

Apa ada pada tarikh 13, 14 & 15 Julai pada Mek Rose?

Salam,

Dah setahun aku duk simpan pengalaman aku ni. Laaa ni baru nak kongsi ngan korang2 *mcmla ramai sgt baca blog aku* huhuh

Adela jugak member2 yg selalu baca blog aku tapi tamo komen *sabar jela* tertanya2 nape aku tak kongsi pengalaman aku bersalin kat blog?

Actually..aku bersalinkan rafiq secara C-section..n its Emergency Operation! tapi Sakit nak bersalin tu sempat jugala aku rasa..ade la kot dalam 8 Jam! Tau2 la kan if bersalin secara C-Zer or gunting2 ni takdela apa sangat nak kongsi pon..ngeeeee

Tarikh keramat dalam hidup aku sepanjang aku hidup *selain hari diijabkabulkan*, ialah 13,14 & 15 Julai 2009. Ini adalah pengalaman yang takkan aku lupakan sampai bila2.

jumpa esok..13 Julai..*cewah camla gempak sangat!* wakakakakkaka...





17 comments:

Zaidah said...

nak tahu nie...tak sabar tau...

mamalieyna said...

suspen sajor..^_^

chugie said...

huhu.. sy pun cezer gak rose.. tp tetap merasa rasa sakit nak bersalin tu... aduh! x tercerita tu!

emm x sabar nk tunggu cite rose ni!

firahadifa said...

adeiii .. ape dia.. x saba nk tau..

Dee said...

ha..birthday si rafiq kot..hehehe..citer jelah pengalaman bersalin tu rose..mesti best baca..

FAIZA AMIR 2001 said...

heheheh ada sambungan ....

wahida said...

gempak beb!!

~~*Lady Salwa*~~ said...

la... fulun ana baca, tapi ante cerita sekerat saja ka...

ni yang tak sabaq nak tunggu esok nih...

sal pun tak tercerita lagi pasal pengalaman bersalin ni... bila la ye... hehe

maszmadi said...

uih!! ingat ader da crite nyer.. isk.. kn tggu esok nie..

umialya said...

akak setia menunggu.. apa ye!!

Nadiah Sidek said...

la..sabar je la :p

hajarus said...

la semangat nak baca last2 ade sambungan... huhuhu... ape yer agaknyer... hehehe...

CatlinaFly said...

share ler..nak tau gok mek rose..hhehheh mmuuaaahhh utk rafiq!

rynas said...

lor buat suspender jer..ingatkan terus nak citer kt sini pandai wat intro yer hheheh

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

keh keh keh..kawang2..jgn mare arr..nanti kene jual!

agagagaga

♥etiey erywan♥ said...

mek ros...u lebih kurang i! hahahhaha... i naik 24kg! mabeles tak? makan tak hingat dunia n segala macam nak makan... alhamdulillah rezeki kita as mommmy dpt merasa kesakitan melahirkan 'amanat' ALLLAH SWT>>>

aLyNnZ said...

rose nk kongsi pengalaman xsabar nyer..