Hepi Birthday Bucuk Mak Su...:-)

Semalam..1 Disember...genap 3 tahun anak buah aku..Emilya Zulaikha..
lahai..cam tak caya je..rasa cam baru je sambut besday ke-2 dia last year..

as usual..buat kat umah abg aku iaitu..abg aziz kat Petaling Jaya..
berkampung kat situ jap..tapi takleh lelama..esoknye korje kan..dalam 10.30 dah gerak balik..
sorang je abg aku yg kat Kepong tu tak mai..bz keje kot..
ntohler......

Ari ni kepala aku tak berapa betol..pening semacam..nak demam..seram sejuk..tonsil bengkak..ish la..kang mulela takde mood nak buek kojo nih...uhuhu..takpelah..mohler kite nengok gambor..

Sampai2 je umah Ayah Ngah dia..sibuk tunjuk barang2 mainan tiup2 tu..topeng bagai..mcm2..huhu (baju dia pakai tu aku bagi as besday gift..aku beli dua..memandangkan dia skang suker giler pakai baju kembang2 gitu..)


Ini..tak nyabor main tiup2..lepas dia leka main baru aku ajak dia pakai baju kat atas tuh..suke dia benor ngan baju tu...iyela..mak su dia yg beli kan kan kan...:-)



Hepi Besday Ika.....:-)

Excitednya dia...tak nyabor la tuh..nak tiup lilin

Dapat adiah dari sepupu sepapat dia...(bantal Bucuk ke ape tu ifa oiii....huhuhu)



Posing paling mengancam la tu konon....:-P

Haaaaaaa...nganga luas lagi..kang masuk lalat ehhh...abis umah ayah ngah ko kerja kan ye..sepah2 jadiknye..huhuhu

Lahai..mcm anak burung je aku nengok dia ni..kartun Tweety...ekekekekkek....COmellll.....gerammm...grrrrr....

Alamak..sapo lak inteprem ni?? ekekekek..laki aku la...keh keh keh
dah jam 10.30..patutler..muka semacam..mohler kite balik....kikikikikkk....
(inila paksu kesayangan ika..kemana je if tak bawak paksu sebuk nanye mcm2)


okla..tata....:-)


****mak su doakan ika sentiasa ceria, panjang umur n dgr kata abah ngan ibu ya.. jgn nakal2..jadi budak yg baik sokmo ya...:-)
i love u...:-)

Comments

cemut said…
kehkeh dak2 kecik suke beno la kalao sambut befday.
Anonymous said…
untung la puan ros dapat fendi ni...bg aku dia ni mmg family 1st..jaga dia elok2..
Mek Rose said…
CEMUT
of coz la..kembang kuncup je idung depa..:-D

BAD
hoho..mmg bertuah pon..
dia pon bertuah dapat aku..kankankan..kikikik..:-P
eedany said…
Wah...budak2 memang suka bab tiup2 lilin ni kan?

Macam my niece, Tasya!

:)
Mek Rose said…
sekali tiup je eedany..semua pdam lilin2 tuh..ahahahah....:-)

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah