Selamat Datang...Dah Besar nnti Jd Comel mcm Mak Su ye..keh keh keh

Syukur Alhamdulillah...Semalam kakak aku dah selamat bersalin anak yg ke-2... dan alhamdulillah..ape yang dibimbangkan kami...semuanya tak berlaku...semuanya selamat...:-)

Baby gurl juga...dapatla teman bermain si Ika tu lepas nih..hehhe..
Berat 3.26 Kg..comel..putih gebu...lahai...
aku semalam kan amek half day..kol 3 gerak dari shah alam...then sampai sana dalam kul 4..suppose waktu melawat kol 5-8..tapi aku mintak ngan nurse kat situ nak masuk tgk akak aku..dia operate kan..sian dia if baby dia nangis..
sib baik nurse tu ok..bagi aku masuk..

Sampai je katil akak aku...budak comey tu berkelip2 mata dia..duk tgk2..tak tido..lahai..baiknya..tak nangis..
upe2nye..dia berak ko..ahahaha...1st time berak lepas bersalin...mak aih..sape lagi jd mangsa nak kene basuh..Mak Su dia la...hahahah...
berak tahi gagak..org2 tua taula ape maksudnya tuh...:-)

then tahu2 je aku nak balik kan...dia ttututtttt lagi..aduyai..
tapi kali ni ramai melayan..akak ipar aku pon ade..ehehhe...



Ala tomei tomei....anak cino manela nih..hehehhe...
Geram aku nengok...Grrrrrrrrrr.......

ari ni balik keje aku nak g PPUM lagi...tak tahan la..rindu kat budak comey nih!

Comments

Dee said…
cutenyer..kalo dpt digomol2..bau baby ni beshkan..harum je..berak taik itam..baguih tuh..tanda baby sihat..
Mek Rose said…
betul tu..org gomol2 sampai merah2 muka dia..hahha
bau wangi..padahal tak pakai bedak pon..
a'a..taik gagak tu tanda baby sihat..n dah boleh keluar..tapi akak kita lom boleh keluar..sbb operate kan...:-)
ita.itu said…
alahai comel nye baby girl ni..bila akak ko ni nak buat ni..hehe
Mek Rose said…
comel..
ita..caiyok2..kene gigih kan dpat baby gurl plak..heheheh

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah