Doakan untuk Mak Mertua aku..

Salam.
Dah agak lama tak update blog. Keje banyak n aku update layout aku skit2 je. Tak sempat lg nak update betul2...
Kat rumah lak, sibuk melayan kerenah si kecik tu. even penat camne pon, penat aku akan ilang sekelip mata bila melayan rafiq..What a wonderful life..:-)

Ok2..Ari ni Mak mertua aku Operate Lutut. Selepas check up bulan lepas, doc decide operate 6 november...

Masuk Wad semalam. Ari ni operate. Actually MIL aku pernah tergelincir kat laman rumah 2 tahun yang lepas. Dah berubat mcm2 cara tapi still takmo baik. Sampai dia jalan pon dah jadi tak balance.
Lepas cek2 semua..Doc sarankan Operate Lutut tu and ganti tempurung lutut tu dengan plastiK+Besi kot..ntah, tak sure sangat..ape ke benda namanya yg akan ganti tulang tu...*pok pale sendiri*

Apa2 pun..kawan2 yang baca blog aku or yang tersinggah kat sini n baca blog aku..sama2 la doakan kesejahteraan & kesihatan MIL aku ye..semoga pembedahan ari ni berjalan dengan lancar..

Semoga doa kalian dimakbulkan Allah...Amin....

Comments

~ SueHarriz ~ said…
semoga sumenye selamat..aminnnn.. =)
Mek Rose said…
tq sue
sue pn baru lepas operate kan..
sure terasa lagi cmne rsanya lepas bius ilang..

sakit!

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah