Stok EBM aku yg Lasstt!

Uhuhuhuhu..
akhirnya...abis licin stok EBM yg aku duk simpan..
actually stock aku takdela banyak..tapi before demam adela dalam 20 oz ++
3 hari berturut2 aku korek stok EBM..dan skang hampir licin..camno tak korek..abis tu dah ari2 pam hanya dapat 11 oz..but aku still bersyukur sbb susu masih ada even dah sikit...

aku harap sgt2 susu aku akan byk kembali mcm before demam tempoh ari..
at least aku akan teruskan menyusu rafiq sepenuhnya hingga cecah 6 bulan kan kan kan..manela tahu..ade kezutan buat aku ke...ekekek..

ini bekal rafiq utk esok..17 Oz semuanya...

alhamdulillah..sejak semalam rafiq nampak cam kenyang bila lepas menyusu. burrrpp panjang..hehheh
u know what, since demam..susah nak dengar rafiq burrpp lepas nyusu..itu tanda dia tak puas or tak kenyang. sian kan..yg buat aku terharu tu, rafiq tak meragam..dia just merengek2 kecil je..then tido balik...tu sbb aku bagi solid food..

BUT..aku still takleh nak pam utk wat stock..haihhh...cukup2 utk dia minum je...

yang jd masalah aku plak skang ni..rafiq poo poo 1 kali je sehari. tak mcm biasa..yg mana 3 - 4 kali sehari..adakah sebab solid food tu? Normal kah??

okla..nak tido dah...daaa...

Comments

ala...cian Rafiq...maybe dia x kenyang kan...tu yg dia susah nk tido...cam Qis pon klu mlm kejap2 bgn nk nenen...jarang dpt tido lena... :(
Ena said…
x per2.. bukan Ros x nak kasi kan.. berkurangan lebih baik dr habis terus..
Mek Rose said…
LILY
mmg nampak sgt muka dia tak kenyang.dia tenungggg sy dalam. pastu sengih..pastu isap lagi.pastu main2..pastu ngempeng lagi..camtula kejenya..hehhe

ENA
betul2
ni kena beli FM sbb utk top up sahaja. ari ni tataula dpt brapa nih ..huhu..semoga dpt lebih dari last week!

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu