Kenapa ni??

Salam..

Hari jumaat aku MC lagi. Demam kejap on kejap off..nape eh?
pagi tadi aku g klinik lagi utk check..
doc amek darah..result on sabtu sbb nak anta ke lab..
ermmm...takutnye

skang ni denggi berdarah sedang menyerang shah alam!

aku hairan bkn ape..sengal2 badan tu yg tak tahan tu..
sian rafiq..dah byk ari aku tak kiss dia..
selsema pon leh tahan besnye. uhuhuhu..

ape2 pon hopefully result darah aku ok..sbb pembantu klinik tu cakap.."if ari sabtu sy tak call maknanya darah akak ok ye" aku angguk aje.

ermmmm....aku risau ni..takut rafiq jangkit. dah asyik bersin je skang. aduhai..mintak2la dia bersin sebb habuk n bukan sbb nak demam or selsema.

oh ya..utk kwn2 yg komen posting sebelum ni..thanx a lot..

kak eb stil kat wad..tengah dipantau..dia punye heartbeat kadang normal. kadang tak normal..stress katanya..aduhai..sian sunggoh!

ape2 pon..harap aku sihat sebelum 9 haribulan. sbb nak berjimba2 di Hari Keluarga 1superkids..yehaaa....

okla..takde mood nak menaip..daaa....


p/s1: aku dah dapat MC ganti..MC yg rafiq makan tu..uhuhuhu..gelak besar doktor bila aku cite anak aku makan n tunjuk kat dia MC yg dah tinggal separuh tu..uhuhhu

p/s2: nanti dah masuk ofis aku jenguk umah korang ye..tau la kat umah ni..guna berukband..slow yg amat utk terjah semua umah korang..uhuhuhu....


Comments

Nia said…
oo,..patut la semalam kilang kena sembur. ada kes denggi rupanya.
Nadiah Sidek said…
insyaAllah takde apa yg serius kot. smg cepat sembuh..
semoga cepat sihat..sian rafiq...
Unknown said…
ish.. bahaya dah shah alam skang ni ye..

rose, nanti kim slm kat eb ye.. suh die jgn tensi2.. relax je k
Semoga Rose cepat sembuh!!
Fieza79 said…
hope cpt sembuh..insyaalah xde pe kot...
Ena said…
Mudah2an rose tak de apa2..
hope cepat sembuh sedikala..
moge rafiq juge sihat & tak dijangkiti apa2..hehe

moge kak eb juge cepat sembuh..
Mek Rose said…
nia: duk shah alam gak ye?

nadiah: thanx..:-)

idah: thanx..:-)

chugie: a'a. ati2 k. insyaAllah.:-)

lily: thanx lily :-)

fieza: thanx..ok2..:-)

ena: he he he thanx..:-)

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu