Bagaimana Nak Jadi Ahli SHAKLEE?


Biasanya, orang2 yang dah biasa guna & dah jatuh cinta dengan vitamin shaklee sure akan menjadi ahli. Kenapa? Sebabnya, akan dapat harga ahli yang jauh lebih murah. Untung runcit 25-30% tau. Untung ke Untung?

ok jom kita tengok cara yang paling mudah untuk jadi ahli

  • Bayar RM65 untuk yuran keahlian seumur hidup. Kos pos kit ahli ialah RM10 (semenanjung Malaysia) & RM20 (sabah & sarawak). Apa yang bes, jika anda sudah berkahwin & si isteri mendaftar menjadi ahli, si suami automatik akan menjadi ahli. 2 dalam 1. Untung bukan? Dan begitulah sebaliknya jika suami yang mendaftar sebagai ahli, si isteri automatik menjadi ahli.


TAPI, ada caranya untuk menjadi ahli dengan PERCUMA. Caranya ialah:

  • Membeli produk minimum 200 UV (Point) bersamaan lebih kurang dalam RM680. Saya galakkan untuk menjadi ahli dengan cara ini kerana anda akan mendapat produk bernilai RM680 & dapat cash rebate lebih kurang RM34 (bonus 5% yang diberi berdasarkan nilai pembelian yang telah dibuat). Then dapat pula keahlian percuma yang bernilai RM65. Jadi, pada dasarnya anda hanya perlu bayar RM581 sahaja! 


Gambar di atas adalah Kit Ahli yang akan diberi bila anda menjadi ahli Shaklee. Dah jadi ahli, tak semestinya nak guna produk sahaja semata-mata. Anda secara automatiknya menjadi Pengedar Sah Shaklee & akan diberi no. ID bagi digunakan bila berurusan berkaitan dengan Shaklee.


JOM mendaftar keahlian bersama saya. Ada banyak kumpulan sokongan yang sama-sama menggembeling tenaga bagi memastikan semua SID mendapat info yang tepat tentang SHAKLEE. Saya sudah menjadi ahli sejak 2008 & bergerak bersama-sama Dynamic Family Global (SDFG) yang sudah lebih 25 tahun bertapak di Malaysia. 

Maklumat yang perlu diberikan kepada saya adalah:
  1. Nama Penuh
  2. Nama penuh pasangan
  3. IC
  4. IC pasangan
  5. Alamat Lengkap
  6. Email
  7. No. Akaun (untuk pembayaran bonus)

Anda Ingin menjana pendapatan bersama SHAKLEE?

Terus PM saya!
Email: roslina.muhamad@gmail.com
Whatsapp/SMS: 012-3272747





Comments

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Nombor Bertuah