American je Boleh Minom..kui kui


25 hb aritukan gaji utk org2 gomen..so ape lagi..ari menuai la. Teringin plak nak makangg bende aloh ni. Ape lagi terus call kakak aku kat fakulti teman aku. Dia mmg no hal punye bab2 bawak jalan2 ni..sbb dia takde kete...akula kete dia..ceh!


ha ni la benda ni la yg aku teringin sgt tuuu....Root Bir Float kat A&W..


ape kaitan ngan tajuk entry? sbb tu ha..dia kate All American Food..org amerika jela leh minom sbb aku kan org amerika..arwah pak aku nama Muhamad bin Salleh..so, kat kg..if org tanye.."anok sape ni?.." kami adik bradik jawap..."anok mat saleh" muahahahha....sumpah aku tak tipu aku anok mat saleh ok..cuma lahir kat Terengganu, Malaysia....:-P


mind u...rasa eksrem dia dah tak mcm 10 years back. Tak rasa lemak berkrim cam yg dolu2..huhuhu


entry melalut sambil buat keje. Daaa.....


Comments

ekekekke..mek2...lawaok sgh mu nih...

=)
Dee said…
tp dia masih serve dlm mug tu...byk A&W serve dlm paper cup tu je..huhu..
Unknown said…
huhu pantang pantang.. terliur plak tengok air sejuk2 ni
Hanis Azla said…
tgh2 ngantuk ni terus segar mata ni tgk gambar rut bir float tu.. he..he..
sedap2 kita suka air dia tapi hubby kureng suka mamam kat sini hu...hu..
Unknown said…
wuhuhu...
suka la minum air tuh...sabar3...
abes pantang wajib layannn...ngeh3
buleh le tu mek rose...anak mat salleh je minum ni..ngeee...
Sofya said…
anak mat salleh yer..
baincardin said…
semua boleh! nak kene cari gak nih! ^_^'
HEHE..ANAK MAT SALLEH YER.. :)

WAH..SEDAPNYE AIR TU..KITA DH LAMA X PEKENA A&W..SLLU KFC JER..
Teratak Hami said…
terliuq tengok .... Mek Rose, pls say sorry tu org yang pose hari Khamis ...... ko dah buat diaorang terliuq ...hehehe tapi bukan SAYA sebab saya tak puasa.
ajumohit said…
aju selalu buat sendiri je float ni mek rose, beli eskrim vanilla, beli air sarsi berkarbonat atau bergas tu, hari2 buleh minum nyum nyum
hehehe anak mat salleh rupenye ye..
aduhh,siyes dah lame x telan float nih,gulp
Ena said…
sedapnya...

tetiba ai plak rasa tingin tp bukan mengidam.. heheh

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu