Happy 3rd Anniversary my dear blog..

Salam,

aku hampir terlupa nak wish hepi anibesary utk blog aku..huhu..

22 april lepas genap 3 tahun aku berblog..1st posting aku adalah posting yg tak disengajakan sbb masa tu duk ralit edit2 gambar kat MagMyPic.com..saje gatal2 tangan nerai edit gambor..sudahnye dia suh post kat mana2 web..dan masa tu aku ade daftar kat blospot..terus masukkan alamat blog..n otomatik dia pos kat blog kita..eheheh


if ikutkan..aku daftar kat blogspot since 2007 sbb suami aku masa tu tengah hangat berblog *tapi skang update blog sekali sebulan sbb bz mcm menteri*..so aku saje2 daftar..takde minat pon nak berblog. Tup2 kes kat atas la..tak sengaja terpost satu posting..

sejarahnya, awal2 berblog aku mmg jarang update..masa tu single lagi. Lepas kawen pon tak byk cite aku share sini..tapi..lepas kehadiran anak sulung si mamat rafiq tu..ha mcm2 cite lak nak share..pasal bb, pasal Bf..n mcm2 la..seronok plak berblog..tu yg melarat2 sampai ari ni..ehehe


see, aku daftar since 2007..if ikut mmgla dah 4 tahun berdaftar..tapi ikut pendapat aku..kiraan anniversary adalah pada hari pertama buat posting..cam org kawen gak la..if ikutkan dah lama kenal bakal suami..tapi aniversary tetap akan diambil kira pada hari di ijab kabul...betuk dok kawang2?? ehehehe



blog aku terima 5545 views since may 2007. Thanx kalian...sebab sudi view blog cap ayam aku ni..

sepanjang berblog..baru 1 kali aku anjurkan GA yg kira besar besaran..hahahah..nnti aku nak kena anjurkan lagi ni..follower pon ciputt je..tak sampai 400 org pon lagi even dah berblog 3 tahun..keh keh keh..lagipun blog aku ni takde 'niche' tertentu..aku taram semua benda..semua berkisar pasal aku, family, jalan2, makan2 & mcm2 lagila yg aku rasa nak share...thanx sbb ade yg sudi baca. I lap u all...

even dah lama berblog, masih byk lagi benda yg aku tak belajar. bukan tak boleh. tapi aku malas. biarlah org2 baru menggodek2 widget2 baru yg ade tu..malas ya amat aku nak nerai...tapi if ade org2 yg baru berjinak nak berblog, lehla tanye..aku ade terima jugak la dari beberapa kenalan blogger, email n tanye itu ini..selagi aku leh tolong, aku tolong..n alhamdulillah setakat ni aku leh tolong..:-)

okla..sekali lagi..Selamat Ulangtahun utk Pot Pet Mek Rose...saje pilih nama blog camni..sbb mmg sah2 takde org pakai lagi keh keh keh..



"Happy Blogging"



***masa membizikan diri suda mai..yihaa ariba aribaa......!

Comments

NM02 said…
wah... dah 3rd anniversary tu... tahiah!!!
Ena said…
EPI ANIBERSERI.. HIHI..

ENA PUN MAIN TARAM JEKK.. HAH ARINI ENTRY MELETUP NGAN EMOSI.. HUHUHU...SIAN
Sofya said…
xdpt tgk gambar kat 1st n3 tu..hu3
anyway, Selamat Ulangtahun utk Pot Pet Mek Rose yang ke3... kira dah matang la tu... teruskan perjuangan berblog ni ya..
[leily.laily] said…
epi blog anniversary blogger Rose.. =)
nurbijen said…
hehehe, akak mmg suka jenguk blog ros.. kalu sempat, akan tinggal komen... suka baca pot pet ros.. bersahaja jer :)

btw, hepi anniversary utk blog ni :)
teruskan menceriakan hari hari mendatang dgn pot pet mek rose :)
wahida said…
hepi third eniberseri rose..suka masuk blog rose sbb nak tgk si rafiq tu...
hepi 3rd anibesari utk belog ko meks...

=)
Unknown said…
happy annyvrsary potpetmekrose :)
Nadiah Sidek said…
happy birthday blog! hihi..
dinor's family said…
wah dah 3thn lama gak tu...imah bru bbrapa bln...bru nak bjinak2 ngan internet cm lembab ckit..tu la jgn gelak lak klu n3 imah yg tsebrapa, msh dlm proses blajar..he...happy birtday blog pot pet mek rose...
Izan Ishak said…
tahniah mekrose!

happy 3rd anibeseri ye!
senior blogger nih...

happy blogging~
Umialya said…
tahniah, dah 3 thn..
akak baru setahun jagung, kira dok bertatih ni
Mrs Nazar said…
fuhhhh... 3 tahun tu... tahniah2!!
edane said…
happy aniversary... tahniah mek! moga bertambah tekun dengan blog nih hah
selamat ulangtahun juga....tahun ke-3 plk tu..cayalah...
Unknown said…
Selamat ulang tahun 'Pok Pek Mek Rose'!!!

Kira senior intan lah nie. Blog den baru dua tahun larrr :D

*Samalah dgn intan rose psl kiraan umur blog based on 1st entry yg kita publish :)


Latest two entries:
Safi Rania Gold
Art Time With Arissa The Painter!
eB said…
wah... lamer yer ros... ingat dolo... tanyer ros camner nk wat blog... mmg memori la ;p
Hanis Azla said…
happy annivesary to blog potpet mek rose.. semoga terus berkongsi cerita di sini..
congrats rose....kalaou ada anak nie dah besar panjang ehheheheh....
Ummi Salsabila said…
happy 3rd anniversary blogger! :)
Fieza79 said…
wahh dh 3 tahun..lama tuu..kita baru setahun jagung...
Unknown said…
tahniahhh!! truskan mencatat memori khidupan..
Elly Emmy said…
tahniah mek ross.. 3 tahun.. jangka masa yg lama tuu..

teruskan menjadi blogger yg tegar..

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu