Wednesday, April 13, 2011

Filem Terbaru Kami..."Hantu Mak Minah Balik Rumah"


Injittt njit semut....sape sakit naik atas.....




agak2 korang la..kenal tak sape antu tu? kah kah kah.

depa kate, if jumpe antu camni kat tepi jalan depa tamo larik..tapi lagi kejor antu tu adela sbb comel sgt..ahahah tula padahnye kalu sorang2 pompuan kat ofis yg penuh ngan lelaki..nak2 plak designer plak kepala giler2..aku tataula mane dpt gambor aku tu...masa ari pendaftaran agaknye..huhuhu super impose jd hantu mak minah...

yg aku geram tu..muka org yg design tu takde dalam tu..org lain jd mangsa..hahahha..ade byk lagi gambar yg dia buat..tapi sogan den nak tempek sini...nak2 lagi gambor yg masa cite Laksamana Do Re Mi..naik tikor terbang tu..yg Dayang Solo ke ape nama dia bapak seksi tu..ade ke dia tempek muka aku kat situ...ahahhaha..gelak guling2 tgk..


watak2 budak ofis kat situ yg dah diedit:

Hantu Kak Limah: Aku la..
Hussin: Mizan 
Usop Wilca: Aswad
Abi Hurairah: Jamal
Wak: En. Azman
Pak Jabit: Farid
Pak Abu: Cik Ding
Hantu Nang Nak: Munirah (Ex-practical Student)
Cik Nin: Mira (Ex-practical Student)

Yang tukang edit: Arifffffffffffffff cis ko takde dalam tu ye?? huhuhuhu



oh ya, ade satu lagi gambar comel sgt..kami jd Baby...nanti2 aku tempek sini..eheheh


26 comments:

NM02 said...

sebelum aku baca n3 mu ni mek rose, aku puas tilik muka2 dalam gambar tu. sape plak la dalam hati aku berkata..

ngupenyaaaa.... hantu mek rose ke.. kahkahkah!!!

gincu hang menawan kalbu la... merah mak ngah gitu..

nur said...

patut la mcm comey jer muka hantu tu... hihihi, mmg kreatif la si arif nih

Zue AnnaLeeya said...

puaslah akak telek muker hantu tuh... rupenyer hantu mek rose balik rumah... hahahaha....

acik mimie said...

hahahaha ...

mek rose nih ... lawakss
cute the ghope hantu mek rose

etiey.com© said...

haishhh tak nak singgah lagi lah.. takot! ada hantuuuuuuuuuuuuuuuuu

mumtaz said...

lawaklah kak ros....leh lak bonceng mizan...first2 saya xjumpa muni..br perasan..hantu seksi..aauuuuu..nang nak...kih3

mamashikin said...

ingatkan betul dah td..ehehe..tu la kan kak, kalo sorang jer pompuan mmg mcm tu...ofis sy pun, sy jer pompuan..

Amy Syaquena said...

kelakaw la jenuh ambo membelek muko pada gambar tue last baru tau..comel je muka hantu tue kreatif betul

Ena said...

kekeke...

comei sungguh lah hantu mak minah tu..

kreatif la arif tu tp tak aci sbb dier tak de.. huhu

hajarus said...

1st tgk pic ni hajar dok la berfikir2 sape lam pic atas ni... ghope2 nyer mek rose ke... ikikiki... kreatif sungguh la... comey jer antu mak minah nyer kan... hehehe... :d

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehehe..Comei jer hantu tu..X takut pon.. :D

Dilla Ady said...

kreatip btul org yg edit poster nih..tp ngelat ye muke die tak enterframe skali..

lydzar said...

hahah mmg hantu mak minah ni comel..

Eida elHakim said...

ekekeh.. kesian mu kena buli .. tak paa laa.. jadik hantu comel.. mulut merah maaa..

[-suziey-] said...

hahhahaha hantu mek rose yg comel..ekekek:D lawak btl la..kretip ye bebudak opis mek rose :)

LYAfrina said...

HEHEHEHEHEHE...
GHUPENYER.
ANTU MEK ROSE BALIK TERANUNGG

Fara_Adura said...

Salam ziarah rose..
Wahhh kak limah itu sgt la comei.. tak layak.hehehehe. Pepandai ye designer neh.. macam2 idea.. laikkk..psst masuk la pic baby tuh cpt2..egegege

chugie said...

macam2 lah rose ni tau,, ekekekek

wahida said...

muahahaha!! aku suka la tgk poster ni...

suka tgk ko ngan yg jadi usop wilcha tu...amboi...bukan main lg comel ko rose...haram aku tak takut...hehe...

ajumohit said...

mati2 la ingat mamat khalid wat sambungan citer hantu kak limah, ghupa2nya hantu mek rose balik koje hehehhee

mamalieyna said...

hahahaha...comellah mak limah..nk ngurat lah..peewiiit...sian jd mangsa,...ekeke...

*arif kan kalau nmpk semut skrg, dia nyanyi lagu ni la..enjet enjet semut...ekeke..comel jer~

PuaN su SU said...

he he he.....lawak tul.....

umialya said...

ahaahahahaha!!! kelakarnya!!!

Adyshariz said...

ala rose..kita blm sempat tgk lagi la..huhu..ni yg tak sabo2 nk tgk ni

MrS. F!zA said...

ha?siap edit lg tu..betul3x..comel antu tu..kekekeke

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

nieza,
hahahaha..gincu tu merah menyala sbb trend skang org pakai meghah menyala kan..cam Marylin Monroe hahaha..

kak nur,
ye kak..budak2 camtu mmg kretip..:-)

kak zue,
hahah betul2..antu mek rose balik umah..ngeee

mimie,
hahah..antu cute eh..leh suh mamat khalid amek berlakon betui2..opss tak sanggup mak!..kikikik

etiey,
ala..jgnla camtu nnti singgah lagi nooooo antu mak minah ni bau tau!
ehehhe

mira,
ha la..nangnak..sib baik takde gambor hantu kopek..ahahah

shikin,
ooo kita serupa..eheh

amy,
antu ni ramai kenan ni..mmg kalah la antu kak limah..

ena,
mmg tak aci..ngelat dia tuh!

hajar,
ha kene telek betul2 baru jumpe..kikikik

lily,
ape?? tak takut?? meh sini nak geget!

dilla,
iyer...ngelat sokmooo itu budak!

lydzar,
sila ngorat..kui kui

eida,
merah tol mulut antu tu kan..ahaha

suziey,
iye suziey..depa mmg kretip sampai tahap camnila..ehhehe

lya,
behnye kalu leh balik teranungggg...;-D

fara,
nnti kita masukkan gambor bb tu..tungguuuu ehehhe

chugie,
ehehehhe,...:-P

wahida,
ni hantu baik..tak perlu takut..ahahah

aju,
ha sudah..antu mek rose balik korje lak dah..ok gak tu..ahahaha

eina,
alorr suwetnye dak arippp...sure comel je mulot dia nyanyi camtu..eheh

shu shu,
:-P

kak tini,
ehehehhe...

aisha,
lom tayang lagi. kang dah tayang pakat seerbu panggung noooooo

fiza,
kah kah..nnti kene berlakon antu comel la pulak...hehehe