Suami aku bertentang mata dengan Datuk Bung??


Geli ati lak bila aku baca tajuk posting aku sendiri..ahahah..korang ade tak baca paper pasal statement Datuk Bung Moktar, Ahli Parlimen Kinabatangan pasal Pemanduan Wanita di negara kita Berbahaya! 


 Datuk Bung Moktar, Suami pelakon zizie


hoho..bikin panass saje dengor. Kalu nak ikut cara drive, aku lagi berhati2 & ikut peraturan dari suami aku tau. Tak percaya? sila la tanye suami aku...keh keh keh..

Dah sudahnye, Datuk Seri Sharizat, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga & Masyarakat bersuara..menyatakan bahawa statement ahli parlimen tu bersifat seksis & diskriminasi jantina! ye aku sokong 200%

Suppose si Bung tu..*eh suka2 aku panggil dia Bung* kaji dulu, korek selidik n bentang statistik..betui ke kadar kemalangan kat negara ni byk berlaku dek kerana Pemanduan wanita berbahaya tu??? nak bercakap tanpa fakta..mmg kurang cerdik la kannnn..

Sudahnye..suami aku bertentang mata & tanye si Bung tu sendiri kat parlimen kenapa & apa punca sebenar sampai dia leh kuarkan statment tuuu....hahahahaha...hebat sunggoh la laki aku ning..




ha..nampak? aku tak tipu..dia siap wat Press Conference lagi bagitau kat press ape yg Datuk Bung cakapkan..ahahahah...

sila la jgn percaya!!

kah kah kah..dia pergi parlimen 3 ari lepas. Ada urusan lain. Bkn g interbiu Datuk Bung! ehehheh. tu dia duk men2 kat mic org buat PC ngan kwn sekerja dia..kunun2 tengah wat PC..sabar sajela....agak2 rafiq tu ngikut perangai sapela yg suka wat lawak tu ek? ermm....:-D



jgn mara ar..saje gurau2 di petang yg indah ni..ehehhe..


happy weekend! :-)




Comments

Zue AnnaLeeya said…
haishhh... dah mcm YB tuh... hehehe...
Unknown said…
hhehe baru nk saspek abah rafiq ni wartawan
Unknown said…
terkena i tau...huhu..

tp dh ada gaya tuh...cayalah!
Umialya said…
ha3.. mmg kena ngan gaya tu
hahahaha... klu tgk gambar tak baca citer sampai abis kompom ingat hubby u pak pak YB..hehehe
Ena said…
adeihhh..

tertipu tipah..

ekekekke.. pandai yeh wat lawak senja.. ops! sbb ena baca time ni.. hehe
Azian Elias said…
eeemmmm hampeh.. akak ingat bebetul lah..
mati2 ingat betul td..
mcm betul jer tu tgk abah Rafiq wat Press Conference..hehe.. :D
JajaPLuG said…
tipah tertipu!!!!!!!!!!! menci tau!!!! excited ai baca sampai abis.... kekekkeke

neway, yu leh jadi wartawan gosip tau!!! hahahah

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu