Wednesday, April 20, 2011

Hari Ahad pulak kami pusing2 shah alam..ngeee

Salam,

Balik dari johor, hubby tanye.."esok kita nak ke mana pulak?.."..si isteri jawab.."takyahla gi mana..nak duk umah je..penat sakit punggoq tak ilang lagi g johor ni ha.."

si suami senyum sumbing..sbb dah tau dah perangai isteri dia tu..bkn reti duk umah..keh keh keh..

so, pagi2 ahad dah mintak mcm2 ngan en somi..nak makan itu ini..pastu dia perli.."aik, bkn kita tak kemana2 ke ari ni?" ehehheheh pastu si isteri offer.."ok2..syg lanjer...." waah buntang la mata en suami..laju je cakap.."Jom Jom Jom!" ceh..huhu

so merewang la kami sekitar shah alam..dari restoran Wong Solo sbb den teringin ayam penyet nye tuh..then ke seksyen 13 tengok org berlatih Go-Kart & teruss ke Giant cari sandal baru mat rafiq..


sampai2 je wong solo..terus tarik krosi dia la..ehehe



 order makan sampai terbalik2 buku menu nya..huhu


 sementara ibu amek order..mat rafiq ralit tengok klip Awan Nano by hafiz af7..lagu peberet dia tu..sampai meleleh2 air liur tau...sib baik situ ade 3G..so takdela tersekat2 klip kat YouTube tu..


 tadaaa...dah sampai kat stadium shah alam..kami selalu lepak sini tengok depa training go-kart...


ralit mamat ni tengok...


last2 ajak balik..boring la tu eh...eheheh


ok2..jom pegi giant cari kasut kamu...

rafiq wif ibu yg makin mengembangkan diri..wohooo..gumuknye den!



kat giant tak amek gambor sbb malasss...then terus kami balik tido Zzzzz sampai kul 6 petang..wallaaa..mmg heaven! ehehhe


11 comments:

MrS. F!zA said...

wah..kt shah alam pon ada wong solo..ayam penyet dia sgt sedap!

eB ezrin said...

dh makin minum ngan ayah dier yer? :)

eB ezrin said...

eh minum pulak... camner aku leh taip minum nih heiiii....

mirip deq non oiii... ahaks... ya ampunnnn

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

fiza,
ye..wong solo shah alam, seksyen 7..:-) sedap kan??? teringat2 tuuuu

kak eb,
tula terkejut gak bca td..ha? minum ape ni? ekekkek..ye kak..anak abah tu..:-)

lydzar said...

saya plak, kalau hubby tanya soklan macam tu, maknanya dia tgh perli la tu hihihihi

Adyshariz said...

ayam penyet ker? sedap tak? pandai nye rafiq tgj menu...hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lily pon klu hubby cuti..sakit punggung klu x kuar..hehehe..

kusyuknye RafiQ layan lagu peberet dia.. :)

dinor's family said...

dah lama xkuar jln2 kat stadium s.alam ,dulu slalu gak tgk diorang dok traning go kart....

[-suziey-] said...

hiks..kita pn g shah alam ahad hr tu..tp g pkns..shopping jubah..ekkeke:D

Hanis Azla said...

lps makan & jalan2 dapat tido mmh heavan kan rose..

NM02 said...

muka kamu seiras mcm makcik hubby ai tau...