Entry terakhir pasal besday ibu...

Salam Jumaat,

lagi posting gegambar..awas!

ok2 sambung cite. Lepas solat magrib n tukor baju rafiq, abah ajak g makan kat hotel De palma Shah Alam. Actually suami aku nak imbau kenangan. Cewaahhhh..zaman bercinta penah makan situ. Ingat lagi, masa tu umah bujang aku kat seksyen 24..ehhehe...Then, tup2 dia kasi cincin ajak jd awek..muahahah..pecah tembelang. Tak penah pon cite kat blog aku. takpe2 aku cite ari nih. ehhe. Romantika d Amor gak laki aku tu tau. hehehe...6.6.2006. Kunun2la amek tarikh cantik. adui..bila ingat balik, sengih sorang2. Tup2 dah nak masuk anak 2 org dah....:-):-). Tak sangka he is my soulmate...:-) Alhamdulillah..

ok2..last posting aku cite ade org terkilan kan? haa kisahnye, suami aku konon nak makan kat coffee house hotel yg kami pernah makan tu..dah duduk2 n order tup2 dia kate tu Restoran makanan thai..Suami aku tercengang la.."eh, takde western food ke?"....pelayan tu cakap.."sini makanan thai je bang.." restoran tu Bangkok House ke ape nama dia..lupa dah.

ha sudah...kami baru perasan, yg De Palma Hotel dah bukak bangunan baru kat sebelah & Coffee House pon kat sanela kan....Rupa2nya De palma sewakan bangunan lama tu kat restoran thai tu....dah sedia nak order takkan nak bangun kan? suami aku ajak kuar n g sana..tapi aku tak sampai hati nak hampakan org tu yg dah sedia amekkan bb chair & kasi menu utk amek order...if ikutkan hati suami aku..blah je n terus ke coffee house kat West Wing..tapi akula cakap takyah..dah order n dah makan semua..cam nyesal lak, hampakan suami aku yg nak sgt2 makan Beef Steak! takpelah, kang besday abang, syg lanjer beef steak idaman kalbu tu k...:-):-) 



manja ibu....:-)


tom yam thai ni dia buh santan la..aku tak gemor sgt. 

kailan goreng belacan.

daging black pepper 


ayam ni sedap. dia steam dulu dan goreng....

menu wajib ade kat restoren thai..pulut mangga. 

Water chestnuts ke ape nama dia..luper dah..cam dessert kat Johnny's tu ha...


 

2 beranak yg ngah syokkk makan...sib baik semua makanan kena dengan selera cik abe..:-)



the cake. dah beli siap2. yg pasti, peberet ibu..tahun ni 1st time abah tak beli kek sebijik utk ibu..ehehhe takpe..ibu tak kisah.janji sehari suntuk together gether..:-)



last but not least...gambar mamat rafiq yg pantang jumpe budak2..gurl ke..boy ke..sure nak kawan. see, siap cium2 tangan..upe2nye tu anak tokey rostoren..huhu


ok, tamat sudah posting pasal besday. dah mood dtg nak tempek2 gamabr kan..aku kasi tempek byk2...sila muntah hijo..



selamat berhujung minggu.....:-):-)



Comments

Nadiah Sidek said…
rafiq dah cium tgn anak tokey tu..tak dpt diskaun ke? ehe..
dinor's family said…
bagusnya rafiq siap cium tangan lg....
Unknown said…
rafiq cakap "sudi tak u jadi awek i" sambil cium tangan anak tokei tu..ewah romantik menurun kt rafiq daaaa
wahh rafiq..pandai ko jek anak tokey yah??

=)
PuaN su SU said…
rafiq ni peramah...bagus toii
edane said…
walawei tergoda dengan tom yam hahah rafiq wat aksi pulak yer.. good boy! hahah kecik2 pandai ngorat yer
wah bestnya pi makan2, amboi2 rafiq tu pandai dia ngorat ek...
ajumohit said…
right action at the right time and right place rafiq!!!! hehehhe, nnti mummy hari2 leh mkn free kt restoran tu, blehla ajak auntie skalik hehehe
Hanis Azla said…
nasib makanan thai tu kena dgn seleranya yer..
wahida said…
tomyam letak santan? apa rasanya eh?

suka tgk last pic...rasa nak tepuk2 je bontot si mat rafiq tu...
alolo..sweetnyer clbrt tingat kenangan lame sekali ;)..aku suke benor klu tomyam letak santan..kemain rafeeq mengkenen anak tokey hahaha
Suziey Ahmad said…
erkk 6.6.06 tu date anniversary ke date jadi awek.hehe..3.6.06 sy kawen..hehe tp cik rose dulu ank dh 2..ekekek:D
bestnye celebration..
hajarus said…
hepy belated besday k.rose.. smg panjang umur & dimurahkan rzk...

sker nyer tgk pic rafiq cium tangan anak tokey tu... bagusnyer... :D
Ena said…
hehe..

pernah gak jadi gitu kat kitorg tp nasib baik makan yg di order leh diterima dek tekak.. nak2 plak maki memg suka thao food tp cam rose la kalo buh santan tu kureng lah sikit.. tp huby die rbantai jekk.. kekeke..
Unknown said…
Wah! bestnyr seharian together2, pehtu g mkn kat tempat konon2 nk mengimbau kenangan manis dulu..syoknyer..

Bagus la Rafiq pandai bkawan, klu anak sy, jumpa geng sebaya dia je, dia nk cepuk..huhu
Dilla Ady said…
bersungguh-sungguh betul rafiq makan ye..nganga sampai camtu skali...mesti sedap btul makan kt sini..

wahh, da pandai romantiksetik yu!
ieda said…
2 beranak yg betul2 berselera :)

aah tomyam kalau ada santan x sedap kan .. akak pun kureng .. huhuh
Umialya said…
sedap ke tomyan bersantan? akak x pnah makan lagi..
alolo..sweetnye tgk Rafiq tu..
Pandai dia ngurat erk.. :D
Farra Dhelina said…
mm sedapnya tgok gmbr kat sinii...

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu