Wednesday, June 30, 2010

Raja Buah

Salam,

Durian durian durian..OMG!


pagi2 tadi selonggok durian telah dibaling ke ofis kami.. huahuahua..



actually ni adalah benda biasa..setiap tahun, setiap musim durian kami akan menerima selonggok durian dari supplier or organisasi yg pernah dapat projek dari sini...tapi bukan kami makan semua..unit2 lagi pon kami bagi..malah cleaner pon dapat 2 bijik..heeh..rezeki rezeki...

memula aku cam dah fobia nak makan..ingat tak aku pernah wat posting Penangan Durian ni??

tapi bila makan dapnye dapnye..terus aku makan sampai 10 ulas dah kot sampai petang ni...muahhahahahaha
sib baik tak muntah durian!


10 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

sedapnya durian... tak sabo nak balik kampung makan durian... yeayyyy

Fieza79 said...

kita suka sgt duyan...rasa jakun je leh dpt mkn sbb ssh nk dpt asik kena beli tak puass...heheh

wahida said...

saya suuuuuuuka durian....sgt2 suka...lg2 kalau dpt yg isi kuning tuh...perghhhh!!!!

littlehumblelynn said...

sedapnya makan durian..teringat si anak (kak ain ) nak makan durian sgt..beliler 2 bijik..kena bayar smp RM50..dah ler tgh2 bulan..adui!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Byk nyer durian tu..
Tp lily ni lah yg rugi..durian tu kemain sedap..tp lily x sgt mkn..nk abiskan sebiji pon susah..Tp klu masak campur bubur..mmg blh layan.. ;)

Ena said...

maaa aihhH!! banyak nye durian.. nasib baik kita dah makan aritu.. kalo tak maunye kita mintak ngan hubby lagi.. hehehe. sedap tapi tu la.. kalo terlebih makan maunye tak leh tido malam..

ita cutevirus said...

uuwwaa!!! dah lame tak makan drian..
nak sebijik!!

LYaFRINA said...

lya pon mlm selasa baru2 ni rasa nk sgt makan durian.. p la beli.. skali dh tlampau bnyak makan jd muak plok...

tp xpela lps hajat

Nadiah Sidek said...

bestnya! pos sikit :p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sal,
cepat2 balik!

fiza,
hehehe..kene ade kebun sendiri kot fiza. baru puas..agagaga

wahida,
bess...D24 semua kuning..:-)

lin,
wow! mahal giler...durian sedap la tuh..

lily,
ala..rugi2..tapi sy pon ade gak kwn cam lily, cuma dia lagi la..hanya leh mkn tempoyak..aggaga

ena,
amboi..org yg tengah bermanja2 nganhubby tuuh..semua la nak mintak..:-P tapi takpe..hubby kita sama..suka melayan kerenah bini kan? ehehhe..

ita,
mehla amek..if tak malu..agaga

lya,
lorr...sib baik tak muntah doyan..eheh

nadiah,
bak alamat, nnti org pos..agagaa