Besday Amira Mumtaz - Practical Student

Salam Jumaat,

last week, besday one of the practical student kat ofis aku ni..so ape lagi..ronggeng2 la ngan depa..hahaha..*terasa muda lak*. Budak2 ni student uitm ni gak. Bakal2 programmer ni..:-)

if korang nak tahu, kat ofis ni..aku satu2 nye bunga..yg lain semua kumbang..ahhaha..if dikira bos aku pompuan, but bos takleh la nak bergurau senda sesuki ati...heheh

dah lama aku sorang2 kat sini since kak eb dah tukar deparment lain..pekabar kak eb eh..dah bersalin ke belum...*ermm nanti sms dia lah*. Boring tol sorang2 perempuan kat sini..dah nak masuk setahun la aku sorang2..asyik kene kacau ngan staf2 lelaki je..kacau maksud aku kene buli la..bkn kene ngorat..huhu



:: aku plak over nak terkam kek tu..ahahha...
:: ada 4 org yg praktikal..from left: munirah, mira, diana & nadia
:: celebrate kat bawah lak ngan cik ding, ayeed, mizan & aswad
::nila besday gurl...yg ke 24..Amira Mumtaz..org kelate..



Hari ni last day depa kat sini setelah hampir satu bulan setengah..semalam kan pay day, so aku lanjer la depa makan kat restoren kegemaran ku..Selera Nasi Ayam kampung..see ayam kg itu sangatlah sedap..manis je isi dia.nyam2..Nadia takde dalam gambor sbb semalam dia tak mai...haih..tak sihat gamaknye budak tuh.


okla..daa...:-)

nota: ari ni nak g tabung haji. bank in luit rafiq.

Comments

Fieza79 said…
wahh blanja practical staf ekk...mesti suke depa mek rose blanja hikk...

lps ni sensorang lg la ekk...xda geng..lg sng kije laju je tau takda owg nak borak2 kosong...
wahida said…
kesiannye rose...sensorang je bunga ye...
Mek Rose said…
fiza,
suka la..depa kan lom kerja..sonot sgt bila ade org lanjer

wahida,
sian...:-)
Unknown said…
baiknya ati mek rose... bila nak belanja kiter lak?? hehe

kesian ye tak dak member... sure sunyi je...
Zimah said…
wah..blnje zimah gak bleh..nak praktikal la kat sana..hehe..kim salam pengantin baru si ayeed..

Popular posts from this blog

Madagascar Escape 2 Africa Premiere Screening

Masalah Regurgitasi / Muak / Muntah

Rinduuu