Tuesday, June 1, 2010

Salah Tidur


Salam,


1st of all...aku nak kabor..Rafiq semalam berjaya habiskan 10oz susu..yey! alhamdulillah. Lega skit rasa! Hari ini aku bekalkan 15 oz..harap2 dia leh abiskan semuanya dengan jayanya..

Go boboy ibu!

ok2...Sakitnye atas bahu aku ni..lenguh2 sampai takleh nak toleh ke kiri ke kanan. Kalu aku cuba nak toleh sakit yg amat!

disebabkan sakit belakang/bahu aku ni...aku dah demam skit ni..badan pon dah mula rasa seram sejuk!

adui...

org2 tua kate suh pukul ngan bantal. tapi kene jemur dulu eh bantal tu baru pukul? huuhuhuh..

balik kang nak beli koyok lah.

pagi tadi hubby aku dah urut. Tadi cam dah ilang skit, tapi skang makin sakit la plak.

okla..tu je aku nak cite...huhuhu..

nak sambung keje..sbb sat agi bos kecik aku akan ngendeng mai tempat aku tanye

"ROssseeee..lagu mana? dah siap ka modul PAD 120?? cepat rossssee nanti pendafataran ade student lebih 400 org nak guna nih.."

itula ayat dia duk ulang..uhuhuhuhu

al-mizan..jangan mara che' naaa...che' curi2 tulang update blog....agagagaga



ok2 daaaaaaaaaa miss korang seme! nnti aku lalan2 umah korang eh!

XoXo!

11 comments:

diLa said...

oo..salah bantal ekk..sila la jemur dlu ye bantal tersebut :D

cheqna said...

uiks..
kita yang tido bantal gak yang dipersalahkan..hehehehehe
cheqna biasa akan pukul bantal la...
insyaallah pasti akan hilang...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lily pon pernah gak dgr..
kena pukul ngan bantal..
Tp jgnlah kuat sgt..kang bukan lg bertambah baik..hehehe..

** Selamat menjalankan Tugas..! :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Wah, bagus rafiq... teruskan minum susu dengan banyak ye...

herm, 1st time dengar petua camtu. pasni kena cuba la nak tau berkesan ke tak...

Dee said...

hehehe..sapu myk panas tu kalo urut ros..sian ros..

Lynn Nasir said...

salam..

lah, kena pukul bantak ke> hehe! 1st time plak dgr nye ^^

LYaFRINA said...

lya kalu tsilap tidur.. msti akn jd sakit kpala.. mulala xleh nk buat keje.. ltk minyak angin j la manjang.. kdg2 tu, smpai nk muntah2...

zue @ annaleeya said...

org tua mmg ckp klu salah tido, pukul dgn bantal tuh... betul tak tak taulah... k.zue besenya letak minyak pastuh tmpal koyok jerk..

Mimie Fazira said...

siannya rose ... sure lenguhkan ... takpe ... balik karang suruh en abang urut lagi .... pasti lebih baik ...

hajarus said...

hajar pun ade dengar kene jemur dulu bantal tu kak...

chugie said...

p ler buat kerje dulu mek uit!

emm petua tu sy pun penah dengar.. tp x penah amal pun.. :D

nak senang, p berurut je ler jawabnye..