Sunday, October 10, 2010

10.10.10


Wahh..cantiknye tarikh..hehehe..
saje nak wat posting ni..nak letak tarikh 10.10.10 tu..ngee

ramai kan org nak kawen on dis tarikh..wah wah..hari bermakna la katekan..ngee

kami skang kat Bukit Gambang Resort City..esok ade kenduri kawen one of hubby's besfren..Pak Lan.

skarang dah kul 12 lebih..mata ngantuk..tapi si rafiq lak tamo tido..so sesambil layan la tenet..ade WiFi kat sini..tapi takdela laju sangat..biasa2 sajer...



pic rafiq makan oreo....ngeee....daaaa..baru amek sat tadi..hhuhuhuhu


Ok..have a great weekend!

9 comments:

Cik Aada said...

wahh sonok la rafiq g jenjalan2..
hepy weekend kak..

rynas said...

yer cantik tarikh 10.10.2010 lagi satu 20.10.2010 ...ramailah org kahwin tarikh ni

ana said...

bukit gambang tu memang best...slmt mkn nasik myk cum bercuti.

Fieza79 said...

best nya tgh bercuti...

mmg cantek tarikh tu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

betul tu... sape2 bersalain tarikh tu memang best la.. nanti lawa je no dalam ic... hehe

owh, pi situ ye... syioknya jenjalan yeh...

momotnya budak tu... anak sapa la tu... hehe

Zaidah said...

bestnyer jejalan...memang ramai yang memilih tarikh 10.10.10 untuk buat nasik minyak...lagipun tarikh nie susah nak dapat kena tunggu ratusan tahun tu...

cik puan akish said...

dak rafiq omot2...sodap yah makan oreo??...

aLyNnZ said...

eee..rafiq comel..teringat pic danish yg comoy lagi momot mkn roti coklat..cenyum sama cam rafiq..

mamalieyna said...

ado jugak n3 di tarikh keramat tu ye..mmg sana sini org kawen pd tarikh ni..^_^