Wednesday, October 6, 2010

Hatiku Berbunga-bunga..:-)


Dah 2 hari..hasil sekali pam untuk sesi pagi dapat banyak ni..

hatiku berbunga-bunga tak terkata.......gambar di belakang tu la menjadi semangat utk aku utk terusss berjuang..



teringat masa mula2 abis pantang dulu2..mmg byk ni la tiap kali pam..8 oz..
tapi since anak makin besor..susu pon tak semeriah itu lagi..sekali pam adela dalam 4 oz..paling byk 5 oz..tu pon berjanggut nak tunggu dpt byk tu..

Tapi, Alhamdulillah masih ada & aku harap air susu aku kekal ada hingga rafiq masuk 2 tahun...

Hari ini usia rafiq 1 tahun 2 bulan 3 minggu....dah nak masuk 1 tahun 3 bulan!

Pam Pam Pam & Pam tanpa jemu...rutin aku 3 kali sehari. 1 kali pagi, 1 kali tengah hari (lunch hour) & 1 kali petang....tapi yg petang tak byk sangat la..dalam 3 ke 4 oz byk tu..tapi tetap rezeki dari Allah...:-)



Terima kasih Allah...


**2nd posting utk ari ni. tak sabar nak pos sbb aku terlalu hepi hari ini...:-)

20 comments:

ana said...

bagus2...selagi boleh susu badan bagi jer.

Intan Azmira said...

good job....tahniah rose

lydzar said...

alhamdulillah, mmg kena sentiasa hepi supaya susu sentiasa hepi jugak nk keluar :)

keep it up! hepi sokmo!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ana,
alhamdulillah...

intan,
hatiku berbunga2 intan..
intan, tak merasa la jumpa sabtu ni..sbb kita nak pahang ade kenduri kawen..if tak leh temukan syura ngan rafiq..eehh

lydzar
betui....hati hepi..susu pon hepi jugak..ekekekke

Zaidah said...

alhamdulillah...

Dee said...

syukur..rezeki rafiqlah tu rose..

umialya said...

tahniah

Ena said...

teruskan perjuanganmu.. ;)


chaiyok2x..

MOMMY NADIA said...

Alhamdulillah ROSe!!best!!
Nadia dah preggy dah stop pump!
Rest for 7months..hhehehe ;)

Fieza79 said...

alhamdulillah..terus kan usaha itu...tahniah..

Ibu Alia Kaiyisah said...

clap. clap. clap.

*tepuk tangan tanda hepi*

bestnya tengok susu tu. Alhamdulillah rezeki Rafiq masih meriah. Semoga berjaya nyusukan Rafiq smpai umur 2 tahun.

cik_ah82 said...

bestnya kak!
samala, org bese skang dapat 4-5 oz je..nk dapat camni jarang dh ar..ni lagi semangat ni!hehe

Suliana said...

good luck!! su pagi ni pun alhamdulillah dapat 8 oz juga.. hehe.. ibu nak pencen dah ni.. hehe

cik_ah82 said...

bestnya kak!
samala, org bese skang dapat 4-5 oz je..nk dapat camni jarang dh ar..ni lagi semangat ni!hehe

mamalieyna said...

baguslah happy! nnti lg meriah susu tu..hehe...good job! ^_^

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah rose... teruskan usaha...

mudah2an sentiasa dipermudahkan & dapat capai target...

Zimah said...

wah meriahnya..
zimah dah lama xdpt meriah camni..
pagi kat opis dpt 3oz je..maybe sbb dah pam lepas subuh kot..hehe..skrg total susu zimah dpt sehari 15oz gitu..tu pun 5 kali pam..kalo tertinggal 1 sesi..alamat xcukup le 15oz..cam pg td..terpakse topup forzen EBM..hoho..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak zai,
alhamdulillah..

kak dee,
betul tu kak dee..syukur sgt2..:-)

kak tini,
thanx kak..:-)

ena,
yes caiyok2..ehehe

nadia,
wah2..nnti insyaAllah turn kita lak..ahaha tapi tunggu lagi 4 bulan kot..mintak2 dipermudahkan..aminn..

fiza,
thanx..alhamdulillah..:-)

raihan,
ehehehe..clap2...alhamdulillah..:-)

che ah,
ha tula dianye..mmg jarang2 dpt..tp once dah dpt..camnila..berbunga2 jdnye..wekkeke syukurrr

su,
aik..dah nakpencen? ke dah ade isi ni? wehheheh

iena,
ye mek na..kene ceria2 sokmo..if tak..susu pon tak ceria..wehehhe

sal,
thanx sal..berkat doa kalian juga..:-)

zimah,
betul tu zimah..sbb dah lama la sy jd hepi sgt2 ni..tup2 dpt byk tu..syukur sgt2..almaklumler..umur anak meningkat..production pn tak menentu..tapi takpe..masih ada..alhamdulillah..:-)

tukang karut said...

alamakk...salah channel la plak gua.sorry tumpang lalu

rynas said...

bagusnyer..tahniah masih dpt menyusu badan..teruja i...