Tuesday, December 21, 2010

Jerawat!


Selamat pagi Cikgu! (kene ikut lenggok upin ipin nyanyi yerr)


arrgghh..tensionnye haku. tetiber je ade jerawat. Dah lama tak dapat penangan si jerawat cantik manis itu.




Tapi awas...bukan di muka mahupun di belakang muka..tapiiii....


DALAM HIDUNG!!!

arggghhh..sakit, seksa...nak korek idung pon tak bley. Agagagagaga.

jangan kang dia membesor sampai aku takleh nak bernapas udah....





sekadar gambar hiasan. ehe ehe ehe.





19 comments:

MrS. F!zA said...

geli ah tgk gmbr hiasan tu.. ape la ibu rafiq ni

**sHiKinn** said...

eh layout baru..comei2..eh jerawat dlm hidung pun ada ek..hahha sian.

zue @ annaleeya said...

cat umah baru la.... cantik...

hishhh... klu jerawat dlm idung mmg seksa... akak paham kesakitan rose tuh... huhuhu... jgnkan nak korek, nak sentuh pon sakittttt.....

LYaFRINA said...

HIHIHI..JERAWAT DLM HIDUNG SGT MENYIKSAKAN JIWA BATIN.. TERSENTUH SIKIT DAH SAKIT.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

fiza,
hua hua hua...jgn maree..saje gurau2 di pagi selasa..:-)

shikin,
uwaaaaaa....mmg ade..sakit wooo

kak zue,
biasa2 je..guna blogger punye..ehehe
betul tu..sakit kan? org merasa je yg tahu camno uhuhu

lya,
hehehheh..betul tu..lya kat ganu banjir dah makin ok ye..harap2 takde la melarat2...aminn

Ros said...

Ermhh.....
Rafiq lg berat dr Najihah( sengaja x mo kena mengena dgn entry ni...)

lydzar said...

jerawat kt pipi mmg orang kata pemanis muka..tp kalau kt dalam hidung ape lah gelaran nk bagi eh.. tau betapa seksanya bila jerawat bersarang kt situ..cian rose

Fieza79 said...

jerawat yg dkt kwsan hidung mmg sakit gilerr...rose letak ape bg surut kan tu..hehe

Dee said...

kalo tumbuh dlm hidung..pergh..mmg sakitlah..

mekchu said...

hahaha.. pernah rasa.. azab... tu kalo tersentuh bleh jadi gaduh tu..

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum rose ;)
sakitnye jerawat dalam hidung,xselesa plak 2..huhu..
skrg sy ada jerawat kat cuping telinga,nak tido mengiring pun x ble..
x taula nape strategik sgt pilihan tempat dia nak tumbuh tu..huhu..

Adyshariz said...

alahai rose..dulu slalu kene kat situ..ngeheee..sakit siot

NM02 said...

jerawat dalam hidung?? ah, mencik!!! sakit wooo

~~*Lady Salwa*~~ said...

pernah gak jadi camtu... memang sakit giler rasa... nak picit tak leh sebab tak nampak...

eT said...

huh..jerawat dalam hidung...
tekan2 sampai dia penyet..hehhehe
boh minyak angin..:p

mama_umar_maryam said...

adoii,sekssa weh!!!! klu dlm tinge pon seksa gak!

wahida said...

har har har...klaka la itu gambar...muka saya selalu naik jerawat, tp dlm hidung x pernah pulak...kesian kat mek rose, x boleh nak korek hidung...hahaha...

mamalieyna said...

hahaha...apsal letak gambo tu mek rose..lain bebenor je rasa,,ngee...

eiiii sakit tu, dlm idung! =P

aiDieNa said...

Jerawat dalam hidung mmg giller sakit kan... huh... mmg tensen..